مرجع خبری رئال مادرید : خسوس وایخو ، مدافع ساراگوسا که امروز رسما به رئال مادرید پیوست در بیانیه ای با هواداران تیم سابقش وداع کرد.

این مدافع 19 ساله نوشت:” دوستان ساراگوسایی عزیز ، امروز روزی مملو از احساس برای من است. امروز صبح انتقام به رئال مادرید رسمی شد. انگیزه زیادی داشتم تا جهشی را داشته باشم که هر بازیکنی در دنیای حرفه ای فوتبال رویایش را دارد. یعنی ملحق شدن به رئال مادرید. احساس تاسف می کنم که دیگر این پیراهن را نمی پوشم ، یعنی پیراهن باشگاهی که کل عمرم را در آن بودم. در این جا از کودکی حخضور داشتم و از نظر حرفه ای و شخصیتی شکل گرفتم. بهترین مربیان و هم تیمی هایم در این جا بودند. امیدوارم که روزی در دوران فوتبالم به ساراگوسا برگردم. دیر یا زود ممکن است این اتفاق بیافتد. ساراگوسا خانه من است. ”

وی در ادامه نوشته است :” از سویی دیگر نباید فراموش کنیم که به شما مدیون هستم که محبت و صمیمیت بسیاری در این سالها نشان دادید که کلمه مناسبی برای بیان آن حس پیدا نمی کنم. افتخار می کنم که بازیکن ساراگوسا بودم و بازوبند کاپیتانی تیمی ک همتعلق به شماست را به دست کردم. والدینم را هم فراموش نمی کنم که در همه مراحل در کنارم بودند و همیشه به من نشان دادند که چه راهی را در پیش بگیرم و راه مردان مهربان و محتاط را داشته باشم . آن ها کل زندگیشان را وقف خوشبختی من کردند.”

وایخو افزود :” خوشبختانه می توانم بگویم که در این فصل همچنان پیراهن تیم شما را به تن می کنم و از رئال مادرید ممنونم که این سخاوت را به خرج داد و به من فرصت داد تا به عنوان یک حرفه ای رشد کنم و به صعود ساراگوسا به دسته اول کمک کنم.  در حال حاضر به چیزی به جز رسیدن به این هدف فکر نمی کنم. باز هم تشکر می کنم.”