مرجع خبری رئال مادرید : بزرگترین ابهام تاکتیکی بنیتز پس از تور استرالیا و چین بدین شرح است : اگر بیل هافبک هجومی باشد و بنزما مهاجم نوک ، ایسکو که آماده ترین و خلاق ترین بازیکن هجومی است چه کار کند؟ سیستم 1-3-2-4 با حضور بیل پشت بنزما دوباره خاطره بی بی سی را تکرار می کند. بیل در چهار بازی اول پیش فصل گلی نزد و حضورش در تیم موثر نبود. حضور ایسکو حفظ توپ تیم را بیشتر می کند و تحرک رونالدو را افزایش می دهد. با حضور خامس در ترکیب جایی برای ایسکو نیست. بنیتز باید تصمیم بگیرد.

یک راهکار این است که ایسکو در پست هافبک هجومی بازی کند ، بیل در سمت چپ ، خامس در سمت راست و رونالدو در خط حمله. بدین ترتیب بنزما نیمکت نشین می شود. بدین ترتیب بیل هم می تواند در پست دلخواهش بازی کند.

شاید بزرگترین دستاورد بنیتز در این تور این بود که با رختکنی رفیق شد که جای خالی آنچلوتی را حس می کرد. به طور مثال حرفهایش در مورد رونالدو در ابتدا بازیکن پرتغالی را عصبی کرد اما مربی مادرید خیلی زود در این زمینه عقب نشینی کرد.

در تابستان قبلی رئال مادرید آنچلوتی در حالی که در بازیهای اول پیش فصل بدون اکثر بازیکنانش (به علت جام جهانی) بازی می کرد در چهار بازی مقابل اینتر ، رم ، یونایتد و فیورنتینا چهار گل زد که دو تا را بیل زده بود و یکی را رونالدو اما تیم بنیتز در چهار بازی هفت گل زده است رونالدو ، په په ، واران ، خامس ، چریشف ، بنزما و خامس این گلها را زدند. البته نکته مهم کاری تیم بنیتز در فاز دفاعی است که تیم فقط یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی خورده است.