مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان رئال در مجموع عملکرد خوبی در پیش فصل داشتند. ایسکو ، خسه و کاسمیرو بهترین ها بودند و بیل و دانیلو عملکرد خوبی نداشتند.

کیلور : مقابل رم با استرس کار را شروع کرد اما به مرور بهتر شد. واکنش تاثیرگذاری نداشت. یک گل دریافت کرد که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. ماندنش به خرید ده خیا بستگی دارد.

کاسیا : مقابل اینتر به ندرت واکنش نشان داد اما مقابل میلان با دو توپگیری درخشید. یک پنالتی زد و یک پنالتی کلیدی را مهار کرد. روی ضربات ایستگاهی منسجم ظاهر شد.

پاچکو : در کل زمان تور استرالیا و چین یک دقیقه هم بازی نکرد. در تمرینات عملکرد خوبی داشت و به صورت قرضی جدا می شود. الاوس او را می خواهد.

یانیز : در اولین پیش فصلش در رئال فرصت پیدا نکرد. در تمرینات واکنش خوبی داشت و به صورت قرضی جدا می شود. به کاستیا بر می گردد یا دروازه بان سوم تیم بنیتز در فصل آینده می شود.

کارواخال: بهتر از فصل گذشته ظاهر شد. رقابت با دانیلو به سودش بوده است. در دفاع و حمله انسجام همیشگی را دارد.

دانیلو : می توانست بهتر باشد. مقابل میلان پاسهای اشتباه زیادی داد. مسلما باید خیلی بهتر از عملکردش در تور تابستانی باشد.

په په : گذر زمان رویش اثری ندارد. سرعت بالایی دارد. با واران برای آن که زوج راموس شود رقابت می کند. مقابل سیتی با ضربه سر گل زد.

راموس : بی جانشین بود. در سه تا از چهار بازی فیکس شد. یک هند بی دلیل مقابل سیتی انجام داد که منجر به پنالتی شد. این تنها گلی بود که رئال دریافت کرد.

واران : در دفاع توپ موثر و دقیق ظاهر شد. باز هم باعث شد که تصمیم گیری برای مربی سخت شود. یک گل خوب هم مقابل اینتر زد.

ناچو : دقیق و درست بازی کرد. رقابت بالا در ترکیب مشکلاتش را زیاد می کند. مدافع وسط چهارم تیم بنیتز است.

مارسلو : در پست دفاع چپ یار فیکس بود که مثل همیشه انفجاری ظاهر شد. با حضور بنیتز بهتر دفاع می کند و کمتر توپ لو می دهد.

آربلوا : در غیاب کوئنت رائو ذخیره پست دفاع چپ بود. با حضور کارواخال و دانیلو در سمت راست به بازی کردن در سمت چپ امیدوار است.

کروس: در سیستم دو هافبک دفاعی در زمان دفاع راحت تر است. در کنار مودریچ موتور تیم است. خراب شدن پنالتی اش مقابل میلان نزدیک بود که باعث شکست تیم شود.

مودریچ : مقابل رم و سیتی خوب بود. به علت مصدومیت مقابل اینرت بازی نکرد. مقابل میلان در مرکز زمین تیم ایتالیایی خطا می گرفت. به سطح خودش برگشته است.

کاسمیرو : زودتر از تعطیلات برگشت. در خط دفاعی منسجم بود. وقتی که مودریچ نبود جایش را پر می کرد. سومین گزینه خط هافبک است.

ایارا : 45 دقیقه مقابل رم بازی کرد و دیگر به علت مصدومیت فرصت نداشت .کاسمیرو با عملکردش اکنون چندین مرحله بالاتر از اوست.

لوکاس سیلوا : اثری نداشت. در سطح رئال نیست و باید در تیمی دیگر پیشرفت کند. با توجه به این که پاسپورت غیراروپایی دارد به صورت قرضی جدا می شود.

مارکوس یورنته : این دومین پیش فصلش با رئال است و 27 دقیقه بازی کرد. بیشتر در تمرینات حضور داشت و کمتر بازی کرد. بنیتز از شرایطش راضی است.

ایسکو : استعداد بی نظیری دارد. بهترین بازیکن پیش فصل بود. بنیتز در او در سمت راست و پست هافبک هجومی (در نبود بیل) استفاده کرد. باید سختی بکشد تا فیکس شود چرا که بازیکن ولزی امسال جایش را می گیرد.

خامس : 13 دقیقه مقابل اینتر بازی کرد و یک گل عالی از روی نقطه کاشته زد. مقابل میلان ، بنیتز به او فرصت داد که باز هم انرژیک و پرتحرک بود.

لوکاس وازکز : سختکوش و با انگیزه در سمت راست بازی کر. مشکلش این جاست که ایسکو و خامس در پست بال راست بازی می کنند چرا که بیل به پست هافبک هجومی رفته است.

چریشف : در 131 دقیقه در پست بال چپ عملکرد خوبی داشت و یک گل هم زد. آینده اش روی هواست و در هفته های آتی مشخص می شود.

خسه : در این تابستان در پیش فصل مثل یک موشک بوده است. به عنوان یک مهاجم مطمئن ظاهر شد و یک گل هم زد. ذخیره اصلی بنزما خواهد بود.

کریستیانو : مقابل رم در سمت چپ عملکرد چندان خوبی نداشت اما بازی به بازی بهتر شد. او با بدنساز به صورت اضافه بر سازمان تمرین می کند. در چهار بازی یک گل زد.

بیل : بنیتز از او در پست هافبک هجومی استفاده کرد که پست دلخواه بازیکن ولزی است اما این تغییر فعلا اثر مثبتی نگذاشته است. هیچ کدام از هفت گل رئال در این تورنمنت را او نزده است.

اودگارد: مقابل رم فیکس بود . یک نیمه بازی کرد اما اثری نگذاشت. دیگر بازی نکرد. فعلا تیم اصلی برایش بزرگ است.

لازو : فقط 13 دقیقه بازی کرد که یک دریبل ” لایی ” تنها هنرش بود. اولین پیش فصلش بود. فصل آینده در کاستیا بازی می کند.

بنزما : جدا از گلش مقابل سیتی هیچ اثری نگذاشت. مقابل اینتر به علت مصدومیت غایب بود. با این روند بعید است که بنیتز بخواهد او را فیکس کند.