مرجع خبری رئال مادرید : آینده رئال مادرید بستگی به تصمیم گیری در مورد مسائل مختلفی دارد.

قرض دادن لوکاس سیلوا و اودگارد : جدایی این دو بازیکن کاملا محتمل است. لوکاس سیلوا نمی تواند به علت پاسپورت غیراروپایی خود بازی کند (سهمیه پر است ) و اودگارد به ندرت در تیم بنیتز نقشی داشته است. آینده هر دو می تواند درخشان باشد اما هنوز باید صبر پیشه کنند.

آینده چریشف: رئال و بنیتز او را مهره ای کلیدی می دانند اما باید ذخیره رونالدو باشد و طبیعی است که به ندرت بازی می کند. ملی پوش روسیه ای باید مشخص کند که می خواهد در رئال بماند یا نه.

یک باشگاه مناسب برای اسنسیو : برنامه رئال مادرید این است که او را به صورت قرضی بفروشد . او بازیکن آینده داری است و پس از یک سال می تواند به تیم برگردد.

حل کردن مسئله کوئنت رائو : رئال ترجیح می دهد که راه خروج را به روی وی باز کند اما کار آسانی در پیش نیست. در حال حاضر ذخیره اصلی کوئنت رائوست. اگر او جدا شود رئال باید به دنبال ذخیره اش برای پست دفاع چپ باشد.

مشخص کردن دروازه بان ذخیره: در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی دروازه بان فیکس رئال در فصل آینده باشد. از میان دروازه بان های فعلی ناواس گزینه اصلی است اما عملکرد کاسیا هم خوب بوده است. از سویی شرایط ده خیا هم مشخص نیست.