مرجع خبری رئال مادرید : آرسن ونگر ، بنزما را فراموش نمی کند. مربی فرانسوی حاضر شده که برای خرید هموطنش 65 میلیون یورو هزینه کند.

آرسنال به دنبال خرید یک مهاجم درجه یک و یک مدافع میانی است که بنزما در صدر لیستشان قرار گرفته است. استراتژی ونگر فعلا این است که به صورت علنی در مورد بنزما صحبت نکند . آرسنالی ها گزینه های دیگری را هم زیر نظر دارند اما تا زمانی که پاسخ قطعی منفی را از جانب بنزما نشنوند به تلاش ادامه می دهند.

ونگر اخیرا در مورد اخبار پیرامون تمایل تیمش به خرید بنزما گفته بود :” همان طور که وکیلش گفته است به احتمال 1000 درصد در رئال می ماند” اما در باطن اهداف دیگری دارد.

از زمان جدایی فن پرسی و هانری ، آرسنال نتوانسته است که یک مهاجم ششدانگ پیدا کند. فصل گذشته الکسیس سانچز که در پست بال کناری بازی می کرد 16 گل زد. حالا ژیرو مهاجم فیکس است که در فصل گذشته فقط 14 گل زد و رابطه خوبی هم با ونگر ندارد. اختلاف این دو به فوریه 2014 بر می گردد که ژیرو در شب بازی آرسنال و کریستال پالاس با یک مدل فرانسوی به همسرش خیانت کرد.

آرسنال فصل گذشته 12 امتیاز با چلسی و چهار امتیاز با سیتی اختلاف داشت که ونگر اعتقاد دارد که مشکلات تیمش با خرید مهاجمی در سحط بنزما حل می شود. دیگو کاستا و فالکائو در چلسی و آگوئرو در سیتی به مراتب مهاجمان بهتری نسبت به مهاجمان فعلی آرسنال هستند. حتی تاتنهام نیز موفق شد که هری کین که فصل گذشته 21 گل زده بود را حفظ کند. یونایتد نیز رویای خرید مولر را در سر دارد.

حضور فرانسوی هایی مثل دبوشی ، فلامینی ، سانوگو ، کوشلنی ، کوکلین ، ژیرو و حتی خود ونگر می تواند به سود این انتخاب باشد. اوزیل ، هم تیمی سابق بنزما هم در آرسنال است.

عملکرد ضعیف بنزما در تور پیش فصل باعث شده است که احتمال نیمکت نشین شدنش در رئال قوت بگیرد. این بازیکن به جز گل زیبایش مقابل سیتی هیچ اثری در این تور نگذاشت.

در صورت رفتن بنزما چه کسی جایش را بگیرد؟
موراتا ، چهارشنبه با آلگری درگیر شد
یکی از گزینه های اغواکننده برای سران رئال و بنیتز این بازیکن است که فصل گذشته در یوونتوس خوش درخشید و با دو گلش رئال را از چمپیونزلیگ حذف کرد. وی در فینال برلین هم مقابل بارسا گلزنی کرد. این بازیکن در این تابستان نشان داده که رابطه خوبی با آلگری ندارد. چهارشنبه گذشته پس از تعویض شدنش در بازی دوستانه مقابل لچیا پوزنن در حالی که فقط 25 دقیقه در زمین بود با عصبانیت به سمت رختکن رفت تا دوش بگیرد. آلگری گفت که از این رفتار خوشش نیامده است. رئال برای فروش وی 22 میلیون یورو در آمد کسب کرد و می تواند او را با 30 میلیون حالا بخرد. پیش از اختلافش با آلگری ، یوونتوس قصد داشت که قراردادش را تمدید کند تا جلوی انتقالش به رئال را بگیرد.

آگوئرو: کهکشانی این تابستان
در تابستانی که رئال فقط دانیلو را به عنوان ستاره خریده و بازیکنانی مثل کاسیا ، ولکاس وازکز ، کاسمیرو و چریشف را برگردانه است ، آگوئرو می تواند شاه ماهی پرز باشد بازیکن 27 ساله آرژانتینی در سال 2011 در یک قدمی پیوستن به رئال بود اما خیل مارین ، مدیر اجرایی اتلتیکو اجازه جدا شدنش را صادر نکرد. این بازیکن در لیگ انگلیس در 120 بازی 87 گل زده است (0.65 گل در هر بازی) و تجربه زیادی کسب کرده است. فصل گذشته آقای گل گلی انگیس با 26 گل شد. سیتی برای خرید استرلینگ 69 میلیون هزینه کرده است. آگوئرو همیشه دوست داشته که به مادرید برگردد . او تا سال 2017 با سیتی قرارداد دارد و قیمتش در حدود 60 میلیون خواهد بود.

یورنته ، یووه او را بالاتر از مانژوکیچ قرار داده است
دو سال است که شرایط خوبی در یوونتوس ندارد. سال گذشته پشت سر ته وز و موراتا قرار داشت و حالا با وجود آن که ته وز رفته است ، مانژوکیچ 18 میلیونی بالای سرش قرار دارد. این شرایط باعث شده است که احتمال جدا شدنش بالا باشد. ابولا گزارش داده که پورتو و رئال مشتریانش هستند. موناکو هم او را می خواست اما در نهایت الشعراوی را خرید. یورنته 30 ساله دو فصل دیگر با یووه قرارداد دارد. او در فصل 14-2013 در 34 بازی در سری آ برای یووه 16 گل زده بود. فصل گذشته زیاد بازی نمی کرد اما هفت گل زد.

بورخا مایورال ، آقای گل یوروی زیر 19 سال و ستاره جدید کاستیا
او آینده آکادمی رئال است اما باشگاه اعتقاد دارد که زود است که به تیم اصلی برسد. فقط 18 سال سن دارد و فصل گذشته در تیم جوانان رئال بازی می کرد. او در بازیهایش در تیمهای جوانان و کاستیا 50 گل زد. حالا بنیتز پس از بازگشت این بازیکن از یوروی زیر 19 سال او را زیر نظر می گیرد. در یوروی یونان در فینال گلزنی کرد و آقای گل مسابقات شد.