مرجع خبری رئال مادرید : با تمدید قرارداد واران و راموس تا سال 2020 ، رئال مادرید زوج اصلی خط دفاعی خود را تا سالهای آتی مشخص می کند اما یک قطعه هنوز آینده اش مشخص نشده است. په په که در سالهای اخیر نقشی کلیدی در رئال داشته است حالا شرایطی نامشخص دارد.

باشگاه اعتقاد دارد که په په یک حرفه ایست که سطح خوبی از خود نشان داده است و عملکرد خوبی داشته است اما ماندنش روند رشد واران را متوقف می کند. روز به روز مشتریان واران بیشتر می شوند و باشگاه می خواهد که این بازیکن را به بالاترین سطحش برساند. از سویی ناچو قراردادش را تا 2021 تمدید کرده است و وایخو نیز فصل آینده به تیم ملحق می شود.

په په 32 ساله فقط یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و از ژآنویه بازیکن آزاد خواهد بود. این بازیکن مثل همیشه با انگیزه تلاش می کند. او به خوبی 30 میلیونی که رئال برایش به پورتو پرداخت را جبران کرد. او در سالهای اخیر از حواشی فاصله گرفته و سرحال بازی می کند.

این بازیکن رفتار خوبی را در سالهای اخیر داشته است. حمایتش از کاسیاس در مقابل حملات مربی سابق به محبوبیتش افزود و حالا رئالی ها از او به عنوان شخصیتی دوست داشتنی اید می مانند.