مرجع خبری رئال مادرید : تابستان در حال سپری شدن است. کاستیا کارش را آغاز کرده است که این تیم کاملا متحول شده است. در حقیقت آکادمی رئال در این فصل تحول بزرگی را تجربه کرده است.

انحلال باشگاه رئال مادرید سی باعث شد که تحول در آکادمی خیلی بیشتر از حد معمول باشد. شبکه های اجتماعی مملو از پیغام های وداع شد و بازیکنان زیادی جدا شدند.

مدران ، دیگو یورنته و بورخی بازیکنانی بودند که راهی تیمهای لالیگایی شدند. بر اساس قرارداد هر سه نفرشان شانس بازگشت به رئال را دارند. ختافه ، رایو و اسپانیول مقصد این سه جواهر بودند که مسلما می توانند در لالیگا بدرخشند و خودی نشان بدهند. مدران فصل گذشته 129 بازی برای رئال انجام داد که یک گل هم در چمپیونزلیگ زد. وی به ختافه رفت. یورنته نیز 66 دقیقه در تیم اصلی بازی کرده بود که و راهی رایو شد. بورخی هم به عنوان بخشی از قرارداد لوکاس وازکز راهی اسپانیول شد.

البته می توان به نامهای دیگری هم اشاره کرد. آگوزا و بناونته راهی باشگاه دونس در لیگ دسته دوم انگلیس شدند. خوزه رودریگز به گالاتاسرای ترکیه پیوست و درک به بولتون ملحق شد. آگونی که فصل گذشته در رئال مادرید سی توپ می زد راهی آکادمی دورتموند شد و ماریو هرموسو ، کابا و اسماعیل سرو نیز به تیمهای دیگری پیوستند.