مرجع خبری رئال مادرید : کاسیا هفت سال زیر نظر انکونو ، مربی دروازه بان های اسپانیول فعالیت می کرد و با نظر او پیشرفت کرد.

انکونو می گوید :” کیکو در ابتدا خیلی خجالتی بود. ارام آرام با تلاش و تجربه خیلی چیزها را یاد گرفت. نیاز به کسی داشت که به او نزدیک شود و اعتماد به نفسش را به او بدهد.خیلی خوب خودش را در یک گروه جا می دهد. کاسیا تجربه خوبی دارد. چهار سال به صورت ثابت در لالیگا بازی کرده و می تواند خیلی بهتر شود. می تواند شرایط را مدیریت کند. دروازه بان باکیفیتی است. آرامش خوبی دارد.”

وی در ادامه اظهار داشت :” به نظرم فشار در اسپانیول رویش خیلی بالا بود. مسئولیتش خیلی زیاد بود چرا که بازیکن مهمی در سیستم بازی تیم بود. به همین علت تحت تاثیر فشار رئال قرار نمی گیرد. او دروازه بان مدرنی است. ازن ظر تاکتیکی می داند چه کار کند. روی ارسال های خیلی خوب است. او نه تنها توپها را می گیرد بلکه سبک بازی حریف را خنثی می کند. قرار نیست که هر دروازه بانی که بیشتر توپگیری می کند بهترین باشد. ”

انکونو در مورد مقایسه ده خیا ، کاسیا ، ناواس و کاسایس گفت :” مثل این است که بخواهی یک همسر انتخاب کنی. هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. می دانم که کدام یک را انتخاب کنم اما نظرم را علنی نمی کنم.”