مرجع خبری رئال مادرید : بایرن در 22 بازی رسمی در جام باشگاه های اروپا مقابل رئال یازده برد ، دو تساوی و 9 شکست ثبت کرده است اما آمارشان در بازیهای دوستانه هم دستکمی نداشته است : سه برد ، دو تساوی و یک شکست.

1980/ بازی دوستانه مونیخ : بایرن 9-1 رئال مادرید
به یاد ماندنی ترین اتفاق این بازی نقل قول بوسکوف ، مربی اسبق رئال بود :” ترجیح می دهم که یک بازی را با 9 گل ببازم تا آن که در 9 بازی با یک گل شکست بخورم.” درست 35 سال پیش در چنین روزی ، رئال مادرید در استادیوم المپیک مونیخ شکست سنگینی را تجربه کرد . رئال فقط هشت روز تمرین کرده بود و مقابل بایرنی کار کرد که ده روز بعدش بوندسلیگا را آغاز می کرد. رئال مادرید یک افتضاح تاریخی را ثبت کرد و در نیمه اول با نتیجه 7-0 شکست خورد( با هت تریک دیتر هوئنس و دبل رومنیگه)
غیبت بزرگان تیم مثل دل بوسکه و خوانیتو یا عملکرد ضعیف داور بازی را نمی شد توجیه مناسبی دانست. در نیمه دوم رئال مادرید بهتر بازی کرد. کونینگام از روی نقطه پنالتی در فاصله 9 دقیقه تا فینال گل زد. گاسیا رمون ، دروازه بان رئال گفت :” هرگز در زندگی ام در یک بازی هفت گل نخورده بودم. ” گارسیا ناواخاس گفت :” آلمانی ها مثل موشک بودند.” پرز گارسیا هم گفت :” بایرن با تمام قوا ظاهر شد.” علیرغم تحیر در پیش فصل ، رئال مادرید در طول فصل عملکرد بهتری داشت و به فینال جام باشگاه های اروپا هم رسید و مقابل لیورپول شکست خورد.

1979 / جام برنابئو : رئال مادرید 1-2 بایرن مونیخ
در اولین دوره جام برنابئو برای احترام به دون سانتیاگو ، مسابقه چهارجانبه ای با حضور بایرن ، آژاکس و میلان برگزار شد. رئال در نیمه نهایی به مصاف ژرمن ها رفت که در 16 دقیقه اول دو گل خورد. خوانیتو گل زد و فاصله را کم کرد اما این هم مانع از شکست نشد.

1980 / جام برنابئو : رئال 1-1 بایرن
در دومین دوره جام برنابئو ، تیم بوسکوف این فرصت را داشت تا انتقام شکست 26 روز قبلش در المپیک مونیخ را بگیرد. رئال می خواست شکست 9 گله را جبران کند . دو تیم به فینال جام برنابئو رسیده بودند. گارسیا هرناندز ، گل اول رئالی ها را زد اما بایرن گل تساوی را به ثمر رساند و در ضربات پنالتی پیروز شد تا به قهرمانی برسد.

1985 / جام برنابئو : رئال 4-2 بایرن
در سومین دوره جام برنابئو طلسم شکسته شد و رئال پیروز شد. بایرن گل اول را زد اما در نیمه دوم نتیجه برگشت. هوگو سانچز ، بوتراگوئنو ، سانتیانا و والدانو گلهای لربی و ماتیاس را جبران کردند.

2002 / جام صدسالگی : رئال 1-2 بایرن
در صدمین سالگردتاسیاس رئال ، جام برنابئو به ” جام صد سالگی” تغییر نام داد. فینال میان رئال و بایرن برگزار شد که ژرمن ها قهرمان شدند. بایرن سرحال تر بود و این را می شد درون زمین حس کرد. گل فیگو کافی نبود.

2010 / جام بکن باوئر: بایرن 0-0 رئال مادرید
بایرن   آخرین دوره جام بکن باوئر را در سال 2010 برگزار کرد. کاسیاس در آن بازی درخشید و پنج توپگیری در نیمه اول داشت تا کار به ضربات پنلاتی کشیده شود. در ضربات پنالتی ، ایکر ضربات بارفهاید و آلتین توپ را مهار کرد.