ششمین سالگرد مرجع خبری رئال مادرید با عنوان ” بزرگداشت کاسیاس” در روز پنجشنبه، 26 شهریور از ساعت 13 تا 16 در حوالی خیابان فاطمی تهران برگزار می شود.

photo_2015-08-16_18-16-46

پس از تجربه های موفق در سالهای اخیر و برگزاری جشن باشکوه دسیما با حضور 200 هوادار در تابستان گذشته این بار تصمیم گرفتیم رو به جلو حرکت کنیم و در محلی بزرگ تر گردهمایی سالانه هواداران که امسال با یاد بزرگترین دروازه بان تاریخ باشگاه برگزار می شود را در یک تالار 250 نفری برگزار کنیم.

با توجه به برنامه ریزی های بسیار خوبی که برای برگزاری این مراسم انجام شده است، هزینه 16 هزار تومان از هر هوادار دریافت می شود تا حدودا یک سوم از هزینه های مراسم توسط شرکت کنندگان تامین شود.

اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد ، از میان اهالی رئالی هنر و سینما ( مهراوه شریفی نیا ، مهدی مهدوی کیا و …) چند نفر به عنوان مهمانان ویژه مراسم در کنار ما خواهند بود.

پرداخت افلاین:

پس از پرداخت نفری ۱۶ هزار تومان ( به تعداد نفرات دلخواه) به شماره کارت 6104337894879004 بانک ملت به نام حامد فلاح ، روی  این فرم  کلیک کرده و آن را مطابق شکل زیر پر کنید (روی عکس کلیک کنید تا بزرگنمایی شود.

دقت شود که به ازای هر نفر باید یک فرم پر شود (مثلا اگر 10 نفر هستید ، 10 بار باید این فرم را پر کنید)

* برای بزرگنمایی روی هر عکس کلیک کنید.


پرداخت آنلاین:

برای پرداخت اینترنتی روی این لینک کلیک کنید. تعداد نفرات را ضربدر 16000 کنید (مثلا سه نفر 48000 تومان) پس از آن نام و نام خانوادگی خودتان، ایمیل (بدون www) شماره موبایل را وارد کنید و در بخش توضیحات هم نام مهمانان خود را برای صدور بلیط وارد کنید که بین نام و نام خانوادگی هر کدام یک ویرگول بگذارید و در نهایت روی دکمه پرداخت کلیک کنید.

پس از آن  مطابق شکل روی نام بانکی که کارت شما متعلق به آن است کلیک کنید و بعد از آن روی پرداخت صورت حساب کلیک کنید.


شماره تراکنشی که در پایان در اختیارتان قرار می گیرد را نگه دارید.

حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت اطلاعات ، بلیط های شرکت در مراسم به شما ایمیل زده می شود. خواهشمند است که ایمیل را بدون www وارد کنید. پرینت ایمیل به منزله کارت ورود شما به مراسم بزرگداشت کاسیاس (جشن تولد شش سالگی مرجع خبری رئال مادرید) خواهد بود.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید : shoma@real-madrid.ir