مرجع خبری رئال مادرید : هوگو سانچز این روزها در آمریکا زندگی می کند و مفسر تلویزیونی مکزیک است. وی که منتظر پیشنهادات خوبی برای بازگشت به فوتبال است صحبت هایی در مورد شرایط رئال انجام داد.

وی در مورد شرایط فعلی رئال گفت :” در جام برنابئو حضور داشتم و پرز و دیگر حاضران طوری با من رفتار کردند که آن جا را همچنان خانه ام می دانم. مطمئنم که پس از یک سال بدون جام امسال می توانند قهرمان شوند. فشار بالاست.”

سانچز در مورد وضعیت مهاجمان رئال و حضور بنزما به عنوان تنها مهاجم تخصصی گفت :” او به تنهایی کفایت نمی کند. بازیهای زیادی و فشار زیادی وجود خواهند داشت. باید یک مهاجم دیگر روی نیمکت باشد. رئال باید در هر پست دو بازیکن مطمئن داشته باشد. این که کل مسئولیت ب دوش بنزما باشد اضافه خواهی است. سال گذشته چیچاریتو کمک خوبی کرد. بنزما باید یک بازیکن در سطح یا بهتر از خودش را در ترکیب ببیند. نباید جایگاهش در ترکیبش ثابت شده باشد.در حال حاضر هیچ گزینه جذابی در بازار نقل و انتقالات نمی بینم. شاید زمانی نیستلروی و دروگبا مناسب بودند. سوارز؟ اگر خریده می شد خیلی خوب بود اما رئال باید به وجهه یک بازیکن هم نگاه کند. اگر بازیکنی وجهه خوبی نداشته باشد نمی تواند پیراهن رئال را به تن کند. رئال باید بهترین ها را به خدمت بگیرد اما در کنارش باید آن بازیکن وجهه خوبی داشته باشد تا بهترین الگو برای کودکان باشد.

وی در این باره که رونالدو می تواند در خط حمله بازی کند اظهار داشت:”رونالدو می تواند همه جا بازی کند. در سمت راست مثل یونایتد ، در سمت چپ مثل رئال یا در خط حمله . بنیتز باید تصمیم گیری کند اما کریستیانو خودش صلاحش را می داند و باید هر جا که دوست دارد بازی کند. برایم خوشایند است که به عنوان یک رئالی رکوردها را می شکند. برای کریستیانو مثل من جامهای تیمی از هر چیزی مهمتر است. مسلما من هم دوست داشتم که کفش طلاها یا پی چی چی هایم را با یک قهرمانی در اروپا عوض کنم.”

هوگو در مورد جدایی کاسیاس از رئال صحبت کرد :” باید برخورد متفاوتی با او می شد. در مورد رائول نیز این اتفاق رخ داد. در مورد ایکر باشگاه صریح موضع گیری نکرد. نباید باشگاه از یک مربی مثل مورینیو استفاده می کرد تا وجهه و افتخارات ایکر را تخریب کند. البته یک بازیکن هم وقتی در بهترین شرایطش نیست ممکن است که یک گام به عقب برود. در رئال باید بهترین بازیکنان در بهترین روزهایشان قرار داشته باشند. رئال همیشه یک باشگاه بزرگ بوده است و نباید این عظمت از دست برود.”

وی در مورد خوشحالی جنجالی پیکه پس از قهرمانی در سوپرجام اروپا و توهینش به رئالی ها گفت :” رئال همیشه مورد حسادت است. همه بازیکنان دنیا دوست دارند که در این جا بازی کنند و به همین خاطر همیشه یاد ما می افتند. این را می توان یک تحسین دانست نه یک توهین. باقی باشگاه ها این افتخار ار ندارند که پیراهن سفید باشند. رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است که بهترین بازیکنانآن را به بقیه تیم ها ترجیح می دهند. البته انکار نمی کنم که بارسا در دوران خوبی قرار دارد که مسی در آن نقش مهمی داشته است.”

-*-*-*