مرجع خبری رئال مادرید:رئال مادرید در ورزشگاه مولینون در اولین بازی لالیگا با نتیجه صفر بر صفر مقابل گیخون متوقف شد.
مشخص نبود که بنیتز در مقابل تیمی نظیر گیخون که نزدیک به دو دهه است که در زمین خودش به رئال گل نزده بود ، ترکیبی محتاطانه و بدون حتی یک مهاجم تخصصی را چیده بود.
رئال مادرید بنیتز همچنان از نظر هجومی ضعف دارد. آمار ضعیف 11 گل در 9 بازی آن هم با داشتن ستارگانی مثل رونالدو ، خامس ، ایسکو و … یک فاجعه به نظر می رسد.
رئال در این بازی چوب نداشتن یک مهاجم گلزن و اصرار ورزیدن بنیتز به برخی نکات مثل استفاده از دنیلو که خاصیت هجومی چندانی ندارد در پست هافبک هجومی یا بهره بردن از بیل در پست هافبک هجومی که با آن قرایتی ندارد را خورد. خسه برای یک بار دیگر ثابت کرد که نمی تواند مهاجم ششدانگی باشد که رئال می خواهد و خرید یک مهاجم بیش از همیشه ضروری است و البته نقشه ای که بنیتز چیده برای بازی مقابل تیمهای فوق تدافعی مقابل گیخون چندان هوشمندانه به نظر نمی رسد.
رئال در نیمه اول و تا پیش از ورود خامس به زمین چندان خوب بازی نمی کرد. پس از آن و تا زمان حضور همزمان خامس و ایسکو در ترکیب ، رئال بهتر بازی کرد و موقعیت هایی هم ایجاد کرد اما تصمیم محتاطانه بنیتز در تعویض کردن کواچیچ دفاعی با ایسکوی هجومی باز هم رئال را خنثی کرد.
شاید عجیب به نظر برسد اما گیخونی که در اکثر دقایق بازی یازده نفره دفاع می کرد بهترین موقعیت بازی را در نیمه اول ساخت که ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک افقی خورد و روی خط دروازه رئال فرود آمد. بهترین موقعیت های رئال در این بازی روی حرکات انفرادی مارسلو یا رونالدو به ثبت رسیدند نه روی حرکات تیمی.
در هر صورت در لالیگایی که تک امتیازات سرنوشت قهرمانی آن را تعیین می کنند ، از دست رفتن دو امتیاز در گام اول نمی تواند شروع خوبی باشد. مسلما بنیتز و پرز باید هر چه زودتر روی ضعف ساختار هجومی تیم کار کنند. خرید یک مهاجم در فاصله 9 روز به پایان فصل نقل و انتقالات فراتر از ضروری به نظر می رسد.