مرجع خبری رئال مادرید : انتونیو آدان ، دروازه بان بتیس برای اولین بار به برنابئو بگرشت ، ورزشگاهی که در آن بزرگ شده بود و از نظر حرفه ای رشد کرده بود. وی می گوید :” بازی خاصی برای من است. البته سعی می کنم که مثل بازیهای دیگر با آن برخورد می کنم. سعی می کنم مثل هر بازی دیگری آماده این تقابل شوم. رو در روی افراد و دوستانی قرار می گیرم که مدتهسات آنها را می شناسم.”

بازگشت به مادریدی” به این که چطور با من برخورد می شود فکر نکرده ام. مسلما با دوستان زایدی مواجه خواهم شد. هواداران رئال محبت زیادی به من دارند و فقط می توانم حرفهای خوب در موردشان بزنم. هواداران همیشه برخورد احترام آمیزی با ما داشتند.”

نتیجه :” می خواهیم بازی به بازی حرکت کنیم. مقابل ویارئال خوب بازی کردیم و نود دقیقه رقابت کردیم. نتیجه گرفتن در برنابئو خیلی خیلی مشکل است اما اگر غیرممکن بود به آن جا نمی رویم. هر سال در برنابئو شگفتی هایی رخ می دهند. چرا ما شگفتی ساز نشویم؟ البته باید واقع گرا بود. برای ما این سه امتیاز می تواند خیلی مهم باشد.”

روند رئال :” درست است که در طول پیش فصل گلهای زیادی نزدند اما مقابل یکی از بهترین خط حمله های دنیا قرار می گیریم. سعی می کنیم که گلی نخوریم. روی کار خودمان تمرکز داریم. سعی می کنیم که روند گلزنی مان را حفظ کنیم.”

کیکو کاسیا:” در تیم جوانان و کاستیا با هم مواجه شدیم. از نظر من دروازه بان بزرگی است. به نظرم رئال دروازه بان های بزرگی دارد و امیدوارم که کاسیا بهترین عملکرد را داشته باشد. به تیم ملی رسیده است و در اسپانیول خوب کار کرده است.”

رفتن کاسیاس:” ما از دور صحبت می کنیم و همه حقیقت را نمی دانیم. به نظرم ایکر مسیر دیگری را انتخاب کرد که باید به او احترام گذاشت. وقتی فوتبالش تمام شود خواهیم فهمید که بهترین دروازه بان تاریخ این کشور بوده است. باعث افتخار است که کنارش کار کرده ام. باید به خاطر کاری که کرده مورد احترام باشم.”

سبایوس در رئال؟ در این باره صحبتی نداشته ایم. او امید زیادی دارد چرا که 18 ساله است. بازی کردن در رنابئو می تواند برایش خیلیم هم باشد. هرگز در مورد بازی در رئال از من نپرسیده است.”