مرجع خبری رئال مادرید: باز هم در خدمت شما هستیم با یک نقل قول کذب دیگر که این روزها در شبکه های اجتماعی پیچیده است.
در هفته های اخیر حمایت جانانه پسر مربی چلسی از بارسلونا و خوشحال شدنش از ناکامی رئال خبرساز شده بود و حالا گروهی به دنبال تطهیر وجهه مربی کذاب و هتاک چلسی هستند.
اخیرا  شایعه ای در شبکه های اجتماعی پیچیده که مربی چلسی علت تمایل پسرش به بارسا را این می داند که هواداران تیم کاتالانی سن پائینی دارند. حرفی که هر چقدر می گردیم نمونه اش را در هیچ سایت معتبر انگلیسی پیدا نمی کنیم و تنها منبعش برخی پیغام های کذب در شبکه های اجتماعی است.
مربی پرتغالی که وضعیت مضحک و اسفباری در چلسی دارد در سه سالی که از رئال جدا شده هرگز از این تیم تعریف نکرده و دلیلی هم ندارد که به خاطر حمایت از رئال ، پسرش را محکوم کند و مورد تمسخر قرار دهد!
متاسفانه گروهی از دوستان بدون آن که از صحت یا سقم اخبار مطلع شوند آن را نشر می دهند. نمونه اش خبر دروغی بود که روز گذشته در روزنامه آس در مورد حمایت کاسیاس از مسی منتشر شده بود. دوستان  بهتر است که اگر به زبان انگلیسی تسلطی ندارند اخبار را به هیچ وجه نشر ندهند یا اگر تسلط دارند بدون آن که منبع معتبر و رسمی پیدا کنند  آن را پخش نکنند چرا که در عصر ارتباطات منتشر شدن چنین اخبار کذبی هیچ مفهونی ندارد.