مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید به لطف درخشش خامس رودریگز و گرت بیل توانست که با نتیجه  پنج بر صفر بتیس را شکست بدهد.
رئال مادرید بنیتز اولین بازی رسمی خود در برنابئو را با یک پیروزی پرگل به اتمام رساند. در این بازی خامس رودریگز و گرت بیل هر کدام دو گل زدند و یک پاس گل دادندبنزما هم گل دیگر را زد.
رئال مادرید بهترین بازی خود را از زمان آغاز کار بنیتز ارائه داد. تیم در فاز هجومی مطمئن ظاهر شد تا هواداران در برنابئو با آرامش به استقبال وقفه بازیهای ملی و تعطیلی دو هفته ای لالیگا بروند.
گل اول رئال روی ارسال خامس و ضربه سر بیل در دقیقه دوم بازی به ثمر رسید. گل دوم روی ضربه کاشتی فنی و محکم خامس از سمت چپ محوطه جریمه بتیس بود. گل سوم روی پاسکاری خامس با بیل و ارسال بازیکن ولزی روی سر بنزما به ثمر رسید. گل چهارم با قیچی برگردان تماشایی خامس به ثبت رسید و گل پنجم هم شوت دقیق و فنی گرت بیل از بیرون محوطه جریمه بود.
کیلور ناواس ، دروازه بان کاستاریکایی رئال در این بازی با مهار یک پنالتی و چند توپگیری دیگر شب خوبی داشت تا خرید ده خیا همچنان مبهم تر شود. شاید تنها ناکام بازی امشب را بتوان رونالدو دانست که چند موقعیت خوب تک به تک هم داشت اما نتوانست دروازه آنتونیو آدان را باز کند.
حالا رئال بنیتز با آرامش بیشتری وقفه بازیهای ملی را آغاز می کند به این امید که بتواند در آینده این روند مطمئن را ادامه بدهد.