مرجع خبری رئال مادرید: بنیتز پس از بازی مقابل بتیس گفت :” از عملکرد تیم راضی هستم. همیشه می توان بهتر شد. همیشه گفته ام که تیم گلزن است و این را نشان داده است. همه خوب بودن. بیل ، بنزما ، خامس و … کریستیانو بیشترین شوت را داشت. نکات مثبت زیادی وجود دارد تا عملکرد بازیکنان بر اساس آن مورد بررسی قرار گیرد.”
نقاط قوت  و ضعف:” نقاط قوت در پنج دقیقه اول به چشم آمدند. نقاط منفی دو ، سه اشتباهی بود ک هروی چند صحنه و پنالتی داشتیم. اما نکات مثبت خیلی بیشتر بود.”
آنالیز :” وقتی این قدر خوب باشی نیازی نیست که حرفهای زیادی بزنی. بازیکنان باید در نسل شبکه های اجتماعی حواسشان همیشه جمع باشد. لذت بردم که ناواس خوب بازی کرد اما ترجیح می دادم که نقش کمرنگ تری داشته باشد و بازی مهاجمان بیشتر به چشم می آمد.”
تفکر حاکم بر بازی :” تاکید می کنم که تعادل نقش مهمی در این بازی داشت. تیم خوب حمله و دفاع می کند.”
مودریچ :” مشکلی نیست. یک احساس ناراحتی جزئی بود. اما توانست بازی کند. اگر بازیکنی بخواهد مورد محافظت قرار بگیرد تعویض می شود. در غیر این صورت نیازی نبوده است.”
کدام گل رات بیشتر دوست داشتید ؟ ” از هر کدام از گلها خوشحا شدم.”
خامس:” دیرتر از بقیه به تیم آمد. بحثی نیست. باید سرحال می شد. کیفیت بی نظیری دارد. بحث ها مرا زیاد نگران نمی کنند.”
صد در صد حتم می دهید که کیلور بماند ؟ ” (می خندد). سه هفته پیش در مورد دروازه بان ها چه گفتم؟ از هر سه دروازه بان راضی هستم و می خواهم از 5-0 لذت ببرم. از بازیکنانی که دارم راضی هستم.”
کریستیانو :” مثل بازی با گیون بیشترین شوت را زد. هیچ کس کیفیت او را ندارد. گلهای زیادی خواهد زد.”
تاکتیک :” در ایتالیا تغییر سیستم نگرانی ایجاد می کند در اسپ=انیا نه. تیم ما می تواند در جریان بازی تغییرات تاکتیکی زاید داشته باشد. هدف من تعادل برای آزادی دادن به مهاجمان است.”
چرخش ها :” تازه اول کار است. پیش فصل خوبی داشتیم. باید حالا از بازیکنان بیشتر مراقبت کنیم.”
گل نخوردن :” زدن پنج گل را دوست داشتم . پس از آن گل نخوردن مهم بود. دو ، سه اشتباه جزئی داشتیم. اما برایم گلزنی مهمتر بود.”