باورش هم برایمان سخت است اما مرجع خبری رئال مادرید شش ساله شد. نهم شهریور 1388 ، مرجع خبری رئال به این شکل فعلی درآمد و روز به روز گسترده تر شد تا حالا حرف اول را در میان کانون های هواداری بزند.
سال ششم زندگی مرجع از نظر عملکرد رئال برایمان سال پرباری نبود و به جز جام باشگاه های جهان چیزی عاید تیم نشد اما از نظر گسترش فعالیت ها با جهش قابل توجهی همراه بود.
صفحه اینستاگرام مرجع خبری رئال که درست یک سال و یک روز پیش به همت مجید جهانبخش افتتاح شد خیلی زود جایش را در این شبکه اجتماعی گشود و با رسیدن به رکورد بیش از 54 هزار فالوور توانست که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. همکاری با شرکت توریستی ساحل آفتاب که قصد ساخت مدرسه فوتبال رئال را در سالهای اتی در ایران دارد را می توان یک صعود مهم دیگر در پرونده مرجع خبری رئال دانست که تلاش های مجید عزیز در این زمینه هم قابل تحسین بود. در پایان می توان به شاهکار بزرگ بچه های رئال در مسابقات فوتسال بین کانون های هواداری در ماه رمضان اشاره کرد که غلبه بر تیم فوق قدرتمند منچستر که قهرمان مسابقات استان تهران شده بود دستکمی از یک معجزه نداشت و بدین ترتیب پرچم رئال در آن جا هم برافراشته نگاه داشته شد.
در ماه های اخیر بخش ترجمه مقالات بلند برای افزایش دانش هواداران با تلاش های “پریسا رمضانی” به سایت اضافه شده که از نقاط قوتمان به شمار می رود. بقیه بخش های قبلی هم به قوت خود باقی هستند. امید می رود که مراسم سالگرد تولد سایت تحت عنوان ” بزرگداشت کاسیاس” که در روز  26 شهریور با حضور ستارگان دنیای هنر و ورزش برگزار می شود پله مهمی به سمت پیشرفت و توسعه مرجع خبری رئال باشد.
مسلما می دانیم که نقاط ضعف خاص خود را داریم (مثلا بخش ویدئوها باید بهتر از این باشد) اما وجدانمان راحت است که هر آن چه داشتیم را تقدیم هواداران کردیم تا هوادار رئال در ایران سرافراز باشد. میانگین بازدید بالای صد هزار کلیک در هر روز و چرخیدن حول محور رنکینگ 700 الکسا هم نشان می دهد که فعلا در مسیر تحقق اهدافمان موفق بوده ایم.
در پایان از همراهان همیشگی مرجع خبری رئال تشکر می کنیم که در این شش سال ما را با همه کمی و کاستی هایمان پذیرفتند و با حمایت هایشان به ما قوت قلب دادند. تنها آرزویمان ادامه خدمت عاشقانه و صادقانه به تمام مادریدیسموهاست…
روزگارتان سپید،
مدیریت مرجع خبری رئال مادرید – شهریور 1394