مرجع خبری رئال مادرید : بدترین سناریوی ممکن برای رئال در ماجرای ده خیا پیش آمده است. فقط 17 ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات مانده است. در حال حاضر نه بنیتز و نه هوادارن پرداخت 40 میلیون یورو برای دروازه بانی که یک سال از قراردادش مانده را منطقی نمی دانند اما نکته این جاست که پرز به ده خیا قول داده و اگر زیر حرفش بزند در مقابل این دروازه بان شرمسار می شود.

هواداران رئال در بازی مقابل بتس ، کیلور ناواس را تشویق کردند تا از عملکرد این دروازه بان 28 ساله تمجید کنند. این در حالیست که دیروز یونایتد روی اشتباه مسلم رومرو در مقابل سونسی شکست خورد و لینه کر گفت که اگر ده خیا در ترکیب بود هر دو توپ را می گرفت.

ده خیای 24 ساله در این فصل در بازیهای رسمی حضور نداشته است. ده خیا به عشق رئال قید دستمزد نجومی یونایتد را هم زد. او حاضر شد در رئال پنج میلیون دستمزد بگیرد آن هم در حالی که رقم پیشنهادی یونایتد هشت میلیون یورو بود. اگر رئال در ساعات آتی ده خیا را نخرد باید غرامت 10 میلیون یورویی به وی بپردازد.

رئال در یک سال اخیر 32 میلیون برای دروازه بان هایش خرج کرده است : 10 میلیون برای خرید ایکر ، شش میلیون برای کاسیا و 16 میلیون برای جدایی کاسیاس. اگر ده خیا با 40 میلیون خریده شود این رقم به 72 میلیون می رسد. این در حالیست که کیلور ناواس هم به هیچ وجه تمایلی به جدایی ندارد.