مرجع خبری رئال مادرید:کاسمیرو گفت که بزرگترین هدفش موفقیت در رئال مادرید است و می خواهد ارزشهایش را نشان دهد.
تلاش برای موفقیت :” این حس بی نظیری است که هر روز بیدار شوی و بدانی که بازیکن رئال هستی . می خواهم از این رویا استفاده کنم و هر روز سخت تلاش کنم. برای ان که محبتی که به من شده را جبران کنم می جنگم. می خواهم در رئال موفق شوم.”
رویای خودش:” مدت زیادی در این جا خواهم بود و به رویاپرازی ادامه می دهم. امیدوارم که محبت هواداران را جبران کنم و بتوانم که بهترین بازیهایم را داشته باشم.”
کاستیا :” چیزهای زیادی در ان جا یاد گرفتم. از آنچلوتی و مربی قبل از او. حالا بنیتز مطمئنا سال بی نظیری خواهد داشت و تلاش می کنم تا بیشتر و بیشتر بازی کنم. خوشحالم.”
بازی کردن در رئال :” حضور در رختکن رئال حس بی نظیری است. سعی می کنم که تلاش و فداکرای بالایی داشته باشم. نه چیزی عوض شده و نه خواهد شد. با انگیزه و امید به تلاش برای باز یکردن در رئال ادامه می دهم.”
اهداف:”رئال مادرید همیشه تلاش می کند تا جامها را بدست بیاورد. شخصا زمانی که در کاستیا بودم نیز همین انگیزه را داشتم یا در تیم اصلی یا در پورتو. وقتی بازی می کنی باید با تمام وجودت حاضر شوی تا همه جامها و بردها بدست بیایند. ”
اولین بازی در تیم اصلی :”کل عمرم یاد آن روز می افتم. امید بی نظیری بود. حس فوق العاده ای ایست که بازیکن رئال باشی . از همه ممنونم.”
اولین سال :” اولین فصلم در تیم اصلی زیبا بود چرا که در بازیها مهم حضور داشتم. خدا را شکر دسیما و کوپا را بردیم. بی نظیر بود . اما لتشا  می کنم تا جامای بیشتری با این تیم برم.”
بنیتز:” مربی بزرگی است. به من روحیه می دهد. همیشه می خواهد بازیکنانش در بهترین سطح باشند چه در تمرینات چه در بازیها. دوست دارد همه چیز جدی برگزار شود.”
پورتو :” تصمیم خیلی مهمی بود هم برای من هم برای خانواده ام.پورتو به من کمک کرد و حالا مرد شدم و تجربه بیشتری دارم.”