مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با خرید ده خیا می خواست که یک طلسم سه ساله را درون دروازه اش حل کند اما روی هوا ماندن این خرید باعث شد که داستان ادامه داشته باشد.
در صورتی که مشکل انتقال ده خیا فردا حل نشود جنجال درون دروازه رئال ادامه می یابد. از زمانی که آدان جای کاسیاس را در اواخر سال 2012 گرفت ، رئال مادرید مشکل دروازه بانی داشته است. آدان ، کاسیاس ، لوپز ، اواس ، کاسیاس و شاید ده خیا نامهایی بودند که پیرامون دروازه رئال چرخیده اند و هر توپ گرفتن یا نگرفتن هر کدام سر و صدا به راه انداخته است.
حالا شرایط ، شرایط عجیبی است. ده خیا فعلا رئالی نشده است. اگر چیزی عوض نشود ، او در منچستر فن خال می ماند. کیلور هم در رئال خواهد ماند تا اوضاع وحشتناک تر از آن چیزی باشد که می توان تصورش را کرد. روحیه هر دو دروازه بان خراب است.  ده خیا ماه ها منتظر پیوستنش به رئال بوده است و حالا به آن چیزی که می خواست نرسید.او بابد در سال آخر حضورش در یونایتد فن خال را تحمل کند. سال بعد بازیکن ازاد می شود اما احتمالا باید یک سال بدون بازی کردن را سپری کند.
کیلور هم در رئال می ماند اما می داند که باشگاه او را نمی خواسته و تنها یک اشتباه بزرگ از جانب تیم پرز بوده که باعث ماندنش شده است. تنها کاری که رئال کرد ، تخریب روحیه هر دو دروازه بان بود. حالا باید دید که داوید در صورتی که مشکل فردا حل نشود با چه روحیه ای می تواند فوتبالش را ادامه دهد؟