مرجع خبری رئال مادرید : پرز دیروز یک شکست تاریخی را در زمینه خرید ده خیا تجربه کرد. درست در روزی که کاسیاس برای یک مراسم تبلیغاتی به اسپانیا برگشت ، مدیر رئال که هرگز درک صحیحی از فوتبال نداشته است ، از تلاش برای خرید ده خیا برای جبران جدایی ایکر ناکام ماند. این یک تفکر بحث برانگیز بود. فاصله میان ده خیا و کاسیاس آن قدر زیاد نبود که بگوییم نیاز است که این دو با هم عوض شوند. رئال مادرید این مسئله را به اشتباه مدیریت کرد و تاوانش را داد. حالا رئال پس از تلاش برای خرید ده خیا ناکام ماند.

کیلور ناواس و ده خیا فاصله چندانی با هم ندارند. شاید بر اساس دیدگاه هر کس یکی بهتر از دیگری باشد اما هر دو از نظر من با دوران اوج کاسیاس فاصله قابل توجهی دارند. این دو را می توان در یک سطح دانست. یکی یک سال نیمکت نشین با اخلاق بوده است و دیگری در تیم فن خال درخشید و پس از آن برای حضور در هیجان انگیز ترین تیم اروپا جنگید. هر دو در این تابستان آزار دادند و قربانی سیاست های عجیب پرز شدند که برایش منافع مالی و تبلیغات بیش از مسائل ورزشی اهمیت دارد.

در نهایت باید گفت که کیلور در مادرید می ماند. دروازه بان بزرگی است. باید تا نیمه شب دیروز منتظر می ماند تا ببیند که باید از چه دروازه ای سنگربانی می کند. سیاست بازی پرز دیشب  پنج جبهه را تحت تاثیر خود قرار داده بود : کیلور ، ده خیا ، یونایتد ، رئال و کاستاریکا که با عشق این ماجرا را دنبال می کردند. در نهایت رئال، یک دروازه بان خوب را نگه داشت اما ضربه سنگینی به وجهه اش خورد. یک جنجال و سر و صدای بزرگ ایجاد شد اما آب از آب تکان نخورد. رئال بدون ده خیا  و کیلور باقی ماند و پرز باز هم هنرش را به عنوان یک مدیر ورزشی نشان داد!

آلفردو رلانیو – مدیر مسئول آس