مرجع خبری رئال مادرید : افتضاح تاریخی فلورنتینو پرز و تعلل او در رساندن مدارک انتقال ده خیا به سازمان لیگ اسپانیا باعث شد که این انتقال عملا منتفی شود.

در حقیقت رئال مادرید با 28 دقیقه تاخیر مدارک را به لیگ اسپانیا رساند. سران رئال تمام تلاششان را می کنند تا این قضیه را رد کنند و به یوفا اثبات کنند که مدارک را سر موقع به سازمان لیگ رسانده اند اما فعلا این قضیه بعید به نظر می رسد.

در حال حاضر جوی که در رسانه های اسپانیا و انگلیس وجود دارد چنین انتقالی را عملا منتفی می داند و به نظر می رسد که پس از چهار ماه تلاش ، پرز تاریخی ترین شکست دوران کارش را تجربه کرده باشد. امیدهایی که به هواداران داده می شود هم امیدهایی واهی و بی دلیل است.

مدیر رئال مادرید به ده خیا قول داد که او را می خرد و این دروازه بان به همین خاطر سرکش شد و از ستاره محبوب هواداران یونایتد تبدیل به مرد منفور انها شد و حالا چه بسا یک فصل نیمکت نشین باشد و حتی شانس حضور در یورو 2016 را هم از دست بدهد.

رئال مادرید حالا با توجه به قراردادی که با ده خیا و وکیلش ژرژ مندس بسته بود باید ده میلیون یورو غرامت به این دروازه بان بپردازد. به نظر می رسد که در بهترین حالت این انتقال در ژانویه انجام شود که در آن حالت هم شرایط مضحکی پیش خواهد آمد چرا که ناواس ، کاسیا و ده خیا با هم در ترکیب خواهند بود.

چیزی که مشخص است این است که ده خیای 2016 حتی اگر به عنوان بازیکن آزاد به رئال ملحق شود هیچ شباهتی با ده خیای فصل های اخیر نخواهد داشت چرا که از نظر روحی و جسمی کاملا ویران شده است. او به عشق پیوستن به رئال قید پیشنهاد نجومی یونایتد و دستمزدی که ظرف پنج سال 15 میلیون یورو سود بیشتر برایش داشت را زد.

رئال مادرید ، بهترین دروازه بان تاریخش ، ایکر کاسیاس را از دست داد تا دو دروازه بان متوسط به نامهای کیلور ناواس و کیکو کاسیا داشته باشد. هر دو دروازه بانی که با توجه به سنشان حداکثر 3-4 سال دیگر در اوج خواهند بود و پس از آن دوباره روز از نو ، روزی از نو خواهد شد.

تابستان فصل جاری را می توان افتضاح ترین فصل نقل و انتقالات دوران کاری پرز دانست. رئال نه تنها دروازه بان مورد نظرش را نخرید بلکه نتوانست ضعف هایش در برخی پست ها را ترمیم کند. رئال در حال حاضر به جز بنزما هیچ مهاجم تخصصی ندارد و اگر بازیکن فرانسوی مصدوم شود عملا باید بدون مهاجم بازی کند. از سویی با جدایی کوئنت رائو در حال حاضر رئال جز مارسلو هیچ مدافع چپی در ترکیبش ندارد و در صورتی که بازیکن برزیلی نتواند بازی کند ، بازیکنانی مثل ناچو یا آربلوا که کیفیت بازی چندان بالایی هم ندارند باید در پست غیرتخصصی بازی کنند.

رئال فصل گذشته از نداشتن هافبک ضربه خورد. حالا باید دید که مشکلات فصل جاری در نداشتن مهاجم ششدانگ و ذخیره ایده آل در پست مدافع چپ مشکل ساز خواهد شد یا نه.