مرجع خبری رئال مادرید : رئال فقط شش دقیقه برای صدرنشینی در لالیگا کم آورد و روی اشتباه مشترک آربلوا و ناواس در ویسنته کالدرون متوقف سد.

رئال مادرید فرصت خوبی که برای صدرنشینی در لالیگا با امتیاز دادن سلتا ، بارسا و ویارئال برایش پدید آمده بود را از دست داد تا به رده دو جدول اکتفا کند. رئال مادرید بنیتز هنوز نباخته است اما از هفت هفته آغازین فقط ۱۵ امتیاز گرفته که آمار چندان جالبی نیست.

رئال از نظر هجومی به وضوح مشکل دارد. رئال در بازیهای اخیرش هم در فاز هجومی خوب ظاهر نشده بود و به طور مثال مالمو را روی شم گلزنی بالای رونالدو شکست داد.

گل اول رئال در این بازی روی سانتر کارواخال و ضربه سر بنزمایی به ثمر رسید که امسال به مراتب موثرتر او فرصت طلب تر از گذشته ظاهر شده است. در ادامه روی دو اشتباه بچکانه راموس، اتلتیکو صاحب پنالتی شد اما ناواس با یک واکنس عالی دومین پنالتی فصلش را گرفت تا رئالی ها نیمه اول را با پروزی پشت سر گذاشتند.

رئال به مرور در جریان بازی حل شد. هر چقدر سیمئونه خوب بازیخوانی و تعویض کرد، تیم بنیتز به واسطه تغییراتش ضعیف و ضعیف تر شد تا آن که روی اشتباه محرز آربلوا و ناواس توسط ویتو دروازه اش باز شد.

رئال پس از تساوی، نه تنها اراده ای برای گلزنی نداشت بلکه خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد. حالا بنیتز از نطر تساوی در این فصل هت تریک کرده است.

همان طور که از آغاز فصل مشخص بود رئال در فاز هجومی مشکل دارد و از زمان مصدومین خامس سطح کیفی جالبی در خط حمله نداشته است،