مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی ، سرمربی سابق رئال مادرید در مورد دوران حضورش در این تیم و جدایی خود صحبت کرد.

جدایی از رئال:” اخراجم کردند چرا که در سال آخر نه قهرمان لیگ شدیم نه اروپا. فقط توانستیم جام باشگاه های جهان و سوپرجام اسپانیا را ببریم. فلسفه رئال این است که وقتی به این باشگاه ملحق می شوی می دانی که بسته به جامهایی که می بری ممکن است که یک ماه ، یک سال ، سه سال یا پنج سال بمانی.”

مربی دسیما:” دسیما فقط برای یک فصل بیشتر مرا در رئال نیاز داشت.”

رابطه با پرز:” رابطه ام با فلورنتینو احترام آمیز بود. مثل تمامی مدیران دیگری که با آنها کار کرده بودم.”

تلاش گالیانی:” وقتی فهمید که در رئال مادرید نمی مانم تلاش کرد تا مرا راضی کند. ابراز علاقه او برایم خوشایند بود اما من تشکر کردم و پاسخ منفی دادم. روزهای خوشایند و درخشان زیادی با گالیانی داشتم اما پس از دو فصل حضور در رئال دیگر انرژی نداشتم. حضور در رئال هزینه زیادی برای هر کسی در بر دارد. با گالیانی در مورد پول صحبت نکردم. در آن زمان فرصت نشد اما دوست دارم که روزی به میلان برگردم.”

بازگشت احتمالی موراتا به رئال مادرید:” این پسر کیفیتش را در رئال نشان داده بود اما رونالدو ، بیل و بنزما بالاتر از او بودند و می خواست که بیشتر فرصت باز یپیدا کند. فکر می کنم که در یووه می ماند.”

استراحت یک ساله:”دوباره این افتخار را بدست آوردم که یک فرد عادی باشم.”

پس از استراحت به تیم ملی ایتالیا ملحق می شوید؟” نمی دانم کجا مربیگری خواهم کرد مطمئنم که مربیگری در عرصه باشگاهی را به عهده می گیرم. هنوز زمان حضورم در تیم ملی نرسیده است.”

چلسی:” به نظرم مربی این تیم بر مسند کارش می ماند. فکر نمی کنم چسی بخواهد مربی خود را عوض کند. علاوه بر این می خواهم یک سال استراحت کنم.”

رونالدو به پی اس جی می رود؟” نمی دانم. هفته گذشته به رکورد رائول رسید و در تاریخ رئال مادرید برابری کرد. فکر نمی کنم که رونالدو بخواهد باشگاهش را عوض کند. به نظرم در رئال بازنشسته می شود چرا که در این باشگاه همه او را دوست دارند.”

اخراج از رئال :” در رئال مادرید وقتی کسی نمی تواند قهرمان شود اخراجش می کنند. عادی نیست اما وقتی به رئال مادرید ملحق شدم می دانستم که این اتفاق ممکن است رخ بدهد. دو سال بی نظیری را داشتم اما در نهایت مرابرکنار کردند. حالا باید به فعالیت در باشگاهی دیگر فکر کنم. یک مربی صرفا بر اساس نتایجی که می گیرد مورد قضاوت قرار می گیرد.  باید منتظر نتایج بمانی اما نمی دانی که بعد از آن چه اتفاقی برایت رخ خواهد داد. حتی رابطه یک مربی با بازیکنان هم نمی تواند روی آینده اش اثر بگذارد. در این میان رابطه با رسانه ها و مطبوعات هم مهم است. زندگی یک مربی این گونه است : اگر نتایج خوب باشند از او تعریف می شود و اگر بد باشند همه انتقاد می کنند اما یک مربی خوب کسی است که هویت بازی دلخواهش را به تیمش منتقل کند.”

پاریسن ژرمن:” با این تیم قهرمان لیگ فرانسه شدم و بازیکنان خوبی مثل ایبراهیموویچ اضافه شدند.  ذهنیت باشگاه به این سمت که به سمت موفقیت حرکت کند عوض شد. با بلان در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته اند. حالا باشگاهی هستند که هدفشان حضور در نیمه نهایی مسابقات است. سال خوبی داشته اند. کمتر تیمی از نظر رقابت در سطح آنهاست. بایرن ، رئال ، پی اس جی و بارسا که به علت مصدومیت ها افت کرده است چهار مدعی اصلی لیگ قهرمانان به شمار می روند.”

بازگشت به پی اس جی:” چرا که نه؟ رابطه خوبی با افراد حاضر در این باشگاه دارم اما در حال حاضر پی اس جی یک مربی عالی دارد. در فصل 13-2012 با ناصر الخلیفی ، مالک باشگاه اختلافاتی داشتم اما با مرور زمان مشکلات حل شد و این اختلافات مربوط به گذشته است.”