مرجع خبری رئال مادرید : فابیو کوئنت رائو ، مدافع پرتغالی موناکو در مورد دوران حضورش دررئال گفت :” نمی توانم انکار کنم که به همه جامهایی که بردم افتخار می کنم. رئال روی من تاثیر زیادی داشت. بازیهایشان را دنبال می کنم. کارهایی که برای رئال کردم برایم مفهوم مهمی دارند. با باشگاه و اعضایش به صورت مداوم در تماس هستم. همیشه دوست دارم که رئال پیروز شود.”

وی در این باره که فصل بعد شانس بازگشتش به رئال وجود دارد گفت :” در حال حاضر روی موناکو تمرکز دارم. آینده متعلق به خداست. تنها هدفم این است که اعتماد به نفس لازم را بدست بیاورم . باید دید که چه می شود. فوتبال قابل پیش بینی نیست.  در رئال زیاد بازی کردم اما می توانستم بیشتر بازی کنم. در برخی از مهمترین لحظات فصل نقش داشتم. بدشانس بودم که مصدوم شدم. می توانستم بیش از این اثرگذار باشم.”

کوئنت رائو در مورد برخورد مطبوعات با خودش گفت:” راستش را بخواهید به نظرم با من بدرفتاری شد. وقتی یک بازی نه چندان خوب داشتم از من انتقاد می کردند  و وقتی یک بازی خوب ارائه می دادم کسی چیزی نمی گفت. مطبوعات برخورد زشتی با من داشتند اما مهم نیست. عادت کرده بودم.  مسلما در رئال فشار برای پیروزی بیش از بقیه تیمها بود.”

وی در ادامه اظهار داشت :” به موناکو رفتم تا بیشتر بازی کنم. مسلما دلم برای مارسلو تنگ شده است چرا که در این چهار سال رابطه خوبی با او داشتم.  کریستیانو بی نظیر است. برای او غیرممکن مفهومی ندارد.  به او به خاطر رکوردش تبریک گفتم. خوشحالم که با او رفاقت می کنم. کریستیانو تاریخ سازی کرده است . هر کسی بازی کند کریستیانو همیشه در بالاترین سطح قرار دارد.”