مرجع خبری رئال مادرید : درخشش بنزما مقابل ارمنستان و دو گلی که زد موجب شد که مطبوعات کشورش بیش از هر زمان دیگری از او حمایت کنند.

اکیپ:” گلزن و ینده. پاس گل. در زمانی که بنزما به خاطر زدن یک گل در دوازده بازی اخیر ملی مورد انتقاد بود ، با یک پاس گل و دو گل منتتقدانش را ساکت کرد. گریزمن ، بنزما و والبوئنا در خط حمله ساختار خوبی داشتند.  بنزما یک پاس تاثیرگذار برای گل اول داد و روی یک ضربه سر با سانتر گریزمن گلزنی کرد. گل دومش هم روی پاس مارسیال بود.  اگر مصدوم نمی شد شبش عالی تر از این می شد.”

لوپاریسین :” گل و آینده. بحث در مورد روند گلزنیش در تیم ملی فرانسه تمام شد. فرانسه از شروع فصل بی نظیرش در رئال سود می برد. او گل اولش را با ضربه سر زد که همیشه نقطه ضعفش بوده است. از نه گلی که در همه تورنمنت ها در این فصل زده چهار تایش با ضربه سر بوده است. حالا یورو را می خواهد.”

فیگارو:” بنزما روی فرم آمد، آبی ها درخشیدند. او در کنار گریزمن که در تیم همشهری بازی می کند عملکرد خوبی داشت. کریم پس از یک سال در بازیهای ملی گل زد. تنها خبر بد مصدومیتش پس از گل دوم بود.”

لمونده:” دبل بنزما پس از نه بازی گل نزدن. این بازی به او کمک کرد تا بحث ها را تمام کند. آقای گل لالیگا یک سال بود که برای فرانسه گل نزده بود و بالاخره طلسم را شکست.”

له پوینت:” آبی ها آرام باشید. برد آسان مقابل ارمنستان.  جایگاه کریم متزلزل شده بود اما با دو گل  یک پاس گل واکنش خوبی داشت و شروع فصل بی نظیرش را تکمیل کرد. کریم در ابتدا هو شد اما به مرور به شدت تشویق شد.”