مرجع خبری رئال مادرید : جشن تولد شش سالگی مرجع خبری رئال مادرید  موسوم به “مراسم بزرگداشت کاسیاس” روز جمعه دهم مهرماه در حالی برگزار شد که ناهماهنگی ها و بدقولی های بسیار موجب شد تا مراسم آن چیزی که دلمان می خواست نباشد اما لبخند رضایتی که به لب حاضرین در پایان مراسم نشسته بود ، نشان می داد که کارمان آن قدرها هم بد نبوده . البته توقع ما از خودمان به حدی بالاست که به مراسمی که بقیه کانون های هواداری آرزویشان را دارند ، راضی نمی شویم.

مراسم با صحبت های مجری ، یاد هادی نوروزی و مسابقه اطلاعات عمومی بین حاضرین آغاز شد. پس از آن کلیپهایی از کاسیاس و فصل گذشته پخش شد و علیرضا دهقانی، گزارشگر شبکه ورزش و فرشته کریمی ، بهترین بازیکن ن فوتسال آسیا هم که همواره به رئالی بودنشان اذعان داشته اند در مراسم حضور داشتند.

دهقانی خاطره جالبی را نقل کرد که به خاطر دل یک دختربچه معلول در یکی از گزارشهایش برای رونالدو سنگ تمام گذاشته و فرشته کریمی هم در مورد این که چطور از کوچه پس کوچه های نازی آباد تبدیل به قهرمان ملی شده است سخن گفت.

مراسم با تمامی سختی ها و بدقولی هایی که به خصوص از جانب شرکتی که قرار بود به عنوان اسپانسر فعالیت کند سپری شد. حالا همه تلاشمان را می کنیم تا  پرچم رئال مادرید را در ایران برافراشته نگه داریم. امیدواریم که همان طور که عدد هفت برای رئالی ها عدد مقدسی است، هفتمین سال فعالیت ما هم سال مقدسی برای خودمان  و رئالی ها باشد…

از طریق لینک های زیر می توانید تمامی اتفاقاتی که در این مراسم رخ داد را تماشا کنید.

دانلود مراسم با زمان 52 دقیقه با لینک مستقیم
ویدئو/ پیشکش مرجع خبری رئال به ایکر مقدس
کلیپ اختصاصی/ آن چه در فصل 15-2014 گذشت
تیم فوتسال هواداری رئال چگونه داغ بر دل منچستری ها گذاشت؟
تصاویر/ مراسم بزرگداشت کاسیاس با حضور فرشته کریمی و علیرضا دهقانی