مرجع خبری رئال مادرید : یوروی فرانسه با حضور چشمگیری از جانب مادریدیسموها همراه بود. کروس دیروز با تیم ملی آلمان به یورو صعود کرد تا تعداد رئالی های حجاضر در این بازی به ده برسد : راموس ، ایسکو ، کارواخال و ناچو از اسپانیا ، رونالدو و په په از پرتغال و بیل از ولز. همچنین بنزما و واران در فرانسه ، تیم میزبان مسابقات حضور دارند.

چهار رئالی دیگر به دنبال سهمیه هستند. چریشف روس امروز اگر با تیم ملی کشورش بر مونته نگرو غلبه کند سهمیه می گیرد. اودگارد هم فردا چنین شرایطی دارد.این در حالیست که اگر نروژ مقابل ایتالیا شکست بخورد و کرواسی بر مالت غلبه کند ، این مودریچ و کواچیچ هستند که سهمیه مستقیم کسب می کنند و اودگارد راهی پلی آف می شود.

در یوروی قبلی یازده رئالی حضور داشتند : کاسیاس ، راموس ، آلبیول ، آربلوا و ژابی از اسپانیا ، رونالدو ، په په و کوئنت رائو از پرتغال ، اوزیل و خدیرا از آلمان و بنزما از فرانسه.

بیل با شش گلی که زد ، ولز را برای اولین بار در تاریخش به یورو رساند. اودگارد هم اگر با نروژ به یورو برسد تبدیل به یکی از جوان ترین های تاریخ این تورنمنت می شود. جترو ویلیامز هلندی با 18 سال  71 روز سن به یورو رسیده بود و اودگارد با 17 سال و 171 روز سن در این مسابقات حضور می یابد …