مرجع خبری رئال مادرید : جاناتان بارنت، وکیل بیل که به روده درازی شهرت دارد، بی دلیل به تبلیغات رونالدو برای لباس زیر کنایه زد.

وی در مورد رابطه رونالدو و بیل گفت: این طور نیست که هر شب با هم شام بخورند اما رابطه شان با هم‌خوب است. گرت خیلی آرام است. این طور نیست که از هم نفرت داشته باشند. تفاوتهای زیادی دارند اما بیل می تواند چیزهایی از رونالدو یاد بگیرد. البته گرت می خواهد زندگی خودش را بسازد. هدف او صرفا تبدیل شدن به یک بازیکن خوب است. با شرکتهای تبلیغاتی قرارداد دارد اما هدفش تبدیل شدن به بهترین  مدل دنیا یا فروشنده لباس زیر نیست. بلکه می خواهد بهترین بازیکن باشد.

وی در مورد انتقادات از عملکرد بیل صحبت کرد : او در پست جدیدی بازی می کند که بذایش بهتر است. در اسپانیا علیه او شدیدا گارد گرفته می شود اما این شرایط تغییر خواهد کرد. چندین سال است که می گویم بیل بهترین بازیکن دنیاست.

وکیل بیل در مورد حرفهای جنجالی قبلیش که بازیکنان رئال به بازیکن ولزی پاس نمی دهند گفت: شرایط را آنالیز کردم و حرفم غلط نبود.آنچلوتی از من انتقاد کرد اما من هنوز ایجنت بیل هستم و او مربی رئال نیست.  زمان نشان داد که حق با چه کسی است.