مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با هدایت بنیتز با نتیجه چهار بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد و در خانه تحقیر شد.

بنیتز با خوش شانسی در مقابل پی اس جی، سلتا و اتلتیکو از شکست گریخت اما بالاخره صندوق شانس برایش تمام شد. در شبی که کیلور تبدیل به یک دروازه بان معمولی شده بود و روی دو گل اول بارسا کاملا تقصیرکار بود، تیم بنیتز هیچ ایده ای برای بازی کردن نداشت. دنیلو، خرید ۳۱.۵ میلیونی و محبوب پرز مشخص نیست که با کدام متر و معیار به  دنی کارواخال، یکی از بهترین دفاع راست های فوتبال جهان ترجیح داده شد. بنزما، دیگر بازیکن محبوب پرز که فاصله ای تا میله های زندان ندارد، مشخص بود که تمرکزی برای بازی کردن ندارد و معلوم نیست که چرا پرز در آغاز فصل هیچ ذخیره مطمئنی برایش نخرید تا حالا این بلا سرش بیایذ.

راموس تقریبا روی تمامی چهار گل جا ماند و مشخص بود که مصدومیت کیفیتش را نصف کرده ، واران، مودریچ و کروس در جریان بازی نبودند. بیل با عملکردش عملا تیم را ده نفره کرده بود . سوال این جاست که حضور کاسمیرو نمی توانست از او موثرتر باشد؟ رونالدو بهترین موقعیت رئال را خراب کرد تا مشخص شود که در تیم بنیتز اصلا از نظر روانی آماده نیست. خنده دار تر از همه این بود که بهترین بازیکنان نیمه اول یعنی خامس و مارسلو به شکل عجیبی توسط بنیتز تعویض سشند. یعنی دو بازیکنی که در اوایل نیمه دوم در حال بالا بردن کیفیت تیم بودند. در این بازی هر چثدر ناواس معمولی بود، براوو خوش درخشید تا نبود یک دروازه بان بزرگ مثل کاسیاس گبیر در رئال مشهود باشد. ناوپاس با عملکرد افتضاحش هر چه در این فصل رشته بود را پنبه کرد.

حالا رئال شش امتیاز تا صدر فاصله دارد. این دستپخت بدمزه و بدبوی پرز است. او بهترین مربی رئال در قرن بیست و یکم یعنی آنچلوتی که مورد وثوق هواداران و بازیکنان بود را بیرون انداخت تا مربی تیم پنجم سری آ در فصل گذشته را به خدمت بگیرد. شاید تنها درمان درد رئال اخراج پرز باشد،مردی که بنیان های دسیما یعنی ژابی، دی ماریا، آنچلوتی و کاسیاس را از تیم بیرون کرد تا آن تیم رویایی ناکام بماند.

بنیتز این بار هیچ توجیهی نداشت. با تمام ابزارها و نفراتش در برنابئو در مقابل دیدگان ۶۰۰ میلیون هوادار رئال را تحقیر کرد….