مرجع خبری رئال مادرید: رافا بنیتز ، سرمربی مادریدی با صحبت های پرز در سمتش ابقا شد.
پرز اظهار داشت :” عصر بخیر. می خواستم به همه اعلام کنم که بنیتز مورد حمایت کامل ماست. او را به خاطر تجربه و دانشی که داشت انتخاب کردیم. بنیتز تازه کارش را این جا آغاز کرده و مطمئنیم که جامهای زیادی خواهد برد. مادریدیسموها، خشمتان را پس از اتفاقات شنبه درک می کنیم  اما در حال حاضر به حمایتتان نیاز داریم.”

وی افزود:”خشم هواداران را درک می کنیم اما به تلاش ادامه می دهیم و منتظر حمایت آنها از بازیکنان هستیم.”
پرز درادامه اظهار داشت :”استعفا؟ هم من هم شما هم همه کسانی که در این جا هستند می دانیم که یک کمپین علیه من وجود دارد. بی قید و شرط از بنیتز حمایت می کنیم هر چند که می دانیم تیم از ژانویه به بعد خوب کار نکرده است. بنیتز قدرت کامل دارد تا ترکیبش را انتخاب کند. من هرگز نمی گویم که چه کسی را انتخاب کند. شنبه با بازیکنان و مربی صحبت کردم و همه نظر من را می دانند. شنبه بد بازی کردیم و همه دیدند اما به نظرم مشکل از رفتار بازیکنان نبود. مسائل مختلفی نقش داشت.”

پرز افزود :” هیچ کس در هیئت مدیره باشگاه حکم اخراج بنیتز را صادر نکرده است. باید اجازه بدهیم که او کارش را انجام بدهد. بازیکنان بزرگی در رئال هستند. سخت است که بتوان با آنها هماهنگی پیدا کرد. مربیان شاید برای کسب هماهنگی به سه سال زمان نیاز داشته باشند. روزنامه ها دروغ های زیادی می نویسند. می گویند من ترکیب را انتخاب می کنم که دروغ است.برخی خبرنگاران قصد تخریب ما را دارند.در همان روز ال کلاسیکو یک خبرنگار مادریدی علیه ما دروغ نوشت تا نشان دهد که هدفش تخریب رئال است.فکر می کنند که اگر من بروم یا برکنار شوم تاثیر بیشتری در باشگاه پیدا می کنند. به همین خاطر من و باشگاه را تخریب می کنند و دروغ می نویسند. خبر این که می خواهم رونالدو را بفروشم دروغ است. خبر اولتیماتوم رونالدو در مورد خودش هم کاملا کذب است. نمی دانم این خبر از کجا آمده. خخبری که گفته شده بود اگر آنچلوتی فلان بازی را نمی برد اخراج می شد هم تکذیب می کنم. خیلی غیرهوشمندانه است که دروغهایی که در مورد این باشگاه گفته می شود را باور کنید. من نمی توانم هر روز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شوم و این اخبار را تکذیب کنم. ودم را در این که نمی توانم جلوی تخریب  بعضی ها را بگیرم مقصر می دانم. بنیتز کاملا مورد خمایت است.”

پرز در ادامه اظهار داشت:” در ژانویه پارسال گفتم که آنچلوتی می ماند و ماند. در پایان فصل شرایط عوض شد. حالا برخی بازیکنان را در پایان ال کلاسیکو مورد تخریب قرار می دهند. بارسا پس از خوردن پنج گل مقابل سلتا مورد انتقاد قرار نگرفت اما رئال همه انتقادات ممکن را تجربه کرد. بحث استعفای قلورنتینو بحثی بود که توسط وحشی ها یعنی اولتراسور آغاز شد. برخی رسانه ها خودشان را آلت دست آنها کرده اند. وحشی ها روی دیوارهای شهر پیغام می گذارند و رسانه ها آن را منتشر می کنند.این رسانه ها لیاقت حضور در استادیوم ها را ندارند. از هواداران واقعی می خواهم که تحت تاثیر این حرفها قرار نگیرند. از دروغ ها ناراحت می شوم. از این که می بینم افرادی کاملا علیه رئال موضع می گیرند. برخی خبرنگاران را با اسم و فامیل همه می شناسیم که تنها هدفشان از اخباری که منتشر می کنند تخریب است و فقط دروغ می نویسند. از حالا به بعد می خواهم مقابله کنم و دست همه دروغ پردازان را رو کنم.”
مدیر رئال گفت:” بهترین راهکار برای این شرایط؟ بنیتز است. قبلا گفتم و باز هم می گویم که او فرد مناسبی است. بنیتز با بازیکنان، ما و هیئت مدیره روابط خوبی دارد.برخی گفته بودند که می خواهم در تابستان آینده انتخابات برگزار کنم اما این مسئله را رد می کنم.”