بعضی اسم ها هستند که در تاریخ ، خاص اند . وقتی آن ها را زمزمه می کنی ، هجوم افکار ذهنت را مشغول می کند …

مثل استالینگراد … شهری که نماد شوروی بود و آلمان ها تا فتح آن فقط چند خانه فاصله داشتند ! اما فتح نشد و استالینگراد شد نقطه شروع شکست هایی که سرانجام شد ، تسخیر آلمان نازی ….

باختیم … ال کلاسیکو را باختیم …بد جور باختیم … تمام دنیا شادی های نیمار را دید …. تمام دنیا غرور انریکه ای ، که بچه های باسکی ، رویش رقصیده بودند را دید ….. تمام دنیا سردرگمی بازیکنان مادریدی را دید …. از همه بدتر ، در شبی که قرار بود پیکه تحقیر شود ما ….همه ی این اتفاقات رخ داد !!! پس چرا هنوز اینجائیم و بازهم ناخوداگاه فریاد هالا مادرید را سر می دهیم ؟؟؟

بنیتز مقصر است !!!!

جمله ای که بارها و بارها این روزها دیده ایم و شنیده ایم و تایید کردیم … اما حقیقت چیست ؟؟؟

آری او مقصر است اما نه به تنهایی … او مقصر است چون به خوبی می دانست ، دنیلو در مقابل بازیکنان تکنیکی کم می آورد و او بازهم فیکسش کرد …او مقصر است چون هرگز فکر نکرد در مقابل خط هافبک بارسا رو به جلو بازی کردن خط هافبک سم است …او مقصر است که چرا بنزمایی که در فکر تفریحات درون زندان با ریحانا بود را بازی داد … او مقصر است چون یک لحظه فکر نکرد که بهترین بازیکن زمین خامس است و آنکه باید تعویض شود  بنزما است …. او مقصر است ….

اما او مقصر نیست که مودریچ  حداقل در دو بازی گذشته افتضاح بازی می کند …. او مقصر نیست که کروس آن شب مثل بچه های روستایی که برای اولین بار به سالن می رود بازی می کرد … او مقصر نیست که راموس در تکل زدن روی پای سوارز استخاره می گیرد … او مقصر نیست که واران فقط نقش یک مدافع فرضی را در مانورهای تمرینی بارسا ، بازی کرد …او مقصر نیست که ناواس نشان داد چرا هنوز هم باید خرید دخیا اولویت اول رئال باشد … و او مقصر نیست که کسی مثل پرز وجود دارد که هرگز  طعم تلخ تحقیر شدن را در  زندگی اش حس نکرده تا شاید به کمی هم به فکر قلب هوادران باشد نه قلب اقتصادی اش ..

دنبال مقصر نیستم اما دوست دارم کمی باهم در دیروز مان قدم بزنیم تا بدانیم چرا امروز به این روز افتاده ایم….

بازی با پی اس جی تمام شده است ..تیم برده است …. دوربین ها روی رونالدو زوم است …. می رود کنار بلان و درگوش او شروع به صحبت می کند … چه گفت خدا می داند …. اما همین کافی بود تا تیتر روزنامه های دنیا تا همین الان شایعه در مورد رفتن رونالدو باشد … بدون تعصب کریس فوق ستاره تیم است ….اما با این کارش حاشیه برای تیم درست نشد ؟؟؟ ایجا مقصر کیست ؟؟ بازهم بنیتز یا پرز ؟؟؟

خیلی ها کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته اند و می گویند اگر کریس رفت ، می شویم رم شهر بی دفاع …و دیگر ….

معادله ساده است …. نام رئال بزرگتر از همه است …کریس بماند سلطان است … برود …متشکریم ….. به خاطر همه چیز …اما آنهایی که دیگر نگاه بازی رئال نمی کنند در طرفداری خودشان شک کنند …..چرا همه چیز را به اشخاص ربط می دهیم … مگر می شود کسی باشد که از کریس در پیراهن رئال متنفر باشد .. اما حقیقت است … او یک بازیکن است …. نه تیم ….

و بنزما …

تیم برای بازی های مهم مقابل سویا و بارسا آماده می شود …. ظرف 24 ساعت دقیقا دقیقا مثل فیلم های بالیوود ، موج اخبار منفی در مورد بنزما به گوش می رسد … از زندان و دادگاه تا احتمال حبس 5 ساله …. باور کنید ابتدای امر احساس می کردم این موضوع یک شوخی بچه گانه سایت هاست …. اما … زهی خیال باطل …..

و بازیکنی با این درجه منفی روحیه چرا باید فیکس بازی کند ؟؟؟؟

همه مقصر بودند …. در این افتضاح بی تقصیر وجود نداشت …. اما هنوز نمی توانم باور کنم … اصلا سخت است … پرز به هر افتضاحی که باشد … تیم هرچقدر هم که افتضاح بازی کند …. بازیکنان هرچقدر هم افتضاح باشند …. واقعا …. آیا دلیل می شود حاضرین در ورزشگاه اینیستا را تشویق کنند ؟؟؟ با چه منطقی جواب این کار را می دهند …. خنده های این بارسایی با پیراهن بارسا سوهان روح ماست …. آن وقت !!! جدا فاز هوادراهای رئال را نمی فهمم ….

اینقدر سردرگم نوشته ام که هنوز احساس می کنم درون همان بازی هستم …. اما تمام شده است … وآینده در انتظار ماست ….

هرگز درست از رئال نمی کشیم …. ساده است از اسب می افتیم اما از اصل نه ….

برنابئوی غمگین و فتح شده ی دیروز ….اگر بخواهیم می شود …سکویی برای تسخیر نیوکمپ اگر کمی پرز سرش به کار خودش گرم باشد … اگر کمی در مورد بیل انصاف داشته باشیم … اگر کمی کریس تمرکز بیشتر کند … اگر کمی واران بزرگی را یاد بگیرید …

اگر کمی بنیتز ….کمی بیشتر متوجه اهمیت نیمکت رئال شود …..

نویسنده : زیتون