مرجع خبری رئال مادرید : رافا بنیتز از شکست 4-0 درس گرفته است . او از این به بعد از بازیکنانی درون زمین استفاده می کند که از نظر روحی و بدنی صرفنظر از نامشان در بهترین شرایط باشند. در بارسا مسی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و تمام ستارگان اسمی رئال درون زمین بودند. همیشه بهتر این است که با فکرهای خودت بمیری تا آن که بخواهی با تفکرات دیگران زنده بمانی. مقابل شاختار و ایبار تیم باید این را نشان بدهد.

آمدن، ماندن و رفتن آنچلوتی از رئال مادرید همیشه عجیب بود. مربی ایتالیایی شایسته این رفتار از سوی مدیر باشگاه نبود که سه بار در روز شنبه توسط پرز مورد انتقاد قرار بگیرد. پرز تا پیش از آمدن آنچلوتی رسیدن به نیمه نهاییی چمپیونزلیگ را یک افتخار می دانست و مردی که دسیما را برده لایق تحسین ابدی است. پرز با این رفتارش کلا کلاس رئال را پائین آورده است.

پرز به شکل عجیبی تلاش می کند تا راسنه ها را کنترل کند. او در مورد کمپین رسانه ای علیه خودش صحبت می کند اما نکته این جاست که هزاران هوادار در روز شنبه از او و روش هایش انتقاد کردند. حرفهای پرز مثل این می ماند که مردم از رئیس جمهور انتقاد کنند و او باید رسانه ها این روش را ایجاد کرده اند. شمار زیادی از هواداران رئال با صدای رسا در مقابل بارسا شعار ” فلورنتینو استعفا” سر دادند. برخی هم ساکت بودند اما همین سر و صداها به حدی پرز را نگران کرد که سریع کنفرانس مطبوعاتی تشکیل داد و از خودش دفاع کرد. رئال مادرید در پانزده سال اخیر شباهتی به بهترین تیم قرن بیستم نداشته و حالا بارسا با تمامی جنجال های دادگاهی ، درونی و … بهترین تیم قرن بیستم بوده چرا که یک مدل ورزشی مشخص دارد.

الیاس.ا