مرجع خبری رئال مادرید:رئال مادرید پس از دو شکست یک پیروزی عجیب را کسب کرد. رئال مادرید برد 4-0 را با 4-3 عوض کرد و نزدیک بود که در اوکراین نتیجه را وا بدهد.
رئال مادرید در شب درخشش کاسمیرو، گرت بیل و رونالدو توانست که شاختار دونتسک را در اوکراین با نتیجه چهار بر یک پیروز شود. رونالدو با دو گل و دو پاس گل یک بازی به یاد ماندنی داشت، کاسمیرو در زمینه بازیسازی و توپربایی بی نظیر بود و به نظر می رسد که کنار گذاشتنش از ترکیب در شرایط فعلی توهین به شعور هوادار باشد. گرت بیل هم با دو پاس گل شب خوبی را پشت سر گذاشت.
بنیتز بالاخره اشتباهاتش را فهمید و بازیکنان ناکام این فصل مثل دنیلو ، کروس و بنزما را از ترکیب کنار گذاشت تا رئال با سیستم 2-4-4 بازی کند. شاید تنها نکته منفی غیبت خامس رودریگز بود. بازیکنی که در این فصل خوب کار کرده اما به نظر می رسد که بنیتز با او سر لج افتاده است.  شگفتی ترکیب هم غیبت کیلور ناواس بود. غیبت دروازه بان کاستاریکایی نشان می دهد که بنیتز از عملکرد وی در ال کلاسیکو راضی نبوده است.
رئال مادرید در نیمه اول تیم حاکم میدان بود به شکلی که شاختار دونتسک یک موقعیت هم نداشت. تک گل رئال در نیمه اول توسط رونالدو با ضربه سر روی موقعیت دروازه خالی به ثمر رسید. پاس گل را گرت بیل داد. تیم بنیتز در نیمه اول کنترل کامل توپ و میدان را داشت. تنها نکته منفی نیمه مربوط به مصدومیت واران بود که جایش را به دنیلو داد.
رئال مادرید نیمه دوم را طوفانی و با دو گل آغاز کرد. گل اول روی پاس بلند تماشایی کاسمیرو به رونالدو آغاز شد. ستاره پرتغالی هم به مودریچ پاس داد تا بازیکن کروات تیر خلاص را شلیک کند. دقایقی بعد نوبت کارواخال بود که توسط رونالدو صاحب توپ شود. کارواخال یار حریف را جا گذاشت و با یک شوت مهارنشدنی دروازه پیاتوف را باز کرد. گل چهارم هم دوباره روی همکاری زوج بیل و رونالدو به ثمر رسید.
اما تعویض های بنیتز عملا شرایط را علیه تیم کرد. خروج مودریچ و بیل و ورود بنزما و کروس باعث شد که ضعف دفاعی تیم بیشتر نمود پیدا کند. در ابتدا تیکسیرا روی پنالتی دروازه رئال را گشود. پس از آن نوبت دنیتینیو بود که در محوطه شش قدم دروازه را باز کند و در نهایت تیکسیرا روی یک ضدحمله گل سوم شاختار را زد تا دقایق پایانی بازی برای بنیتز تبدیل به یک کابوس شود.
در کل به نظر می رسد که بنیتز کم کم باید قید برخی بازیکنان نا آماده مثل کروس، بنزما و تا حدودی دنیلو را بزند . مسلما جوانی مثل لوکاس به مراتب می تواند موثرتر از بنزما در مقطع کنونی باشد.