مرجع خبری رئال مادرید: بنیتز در مورد پیروزی رئال مادرید در مقابل شاختار صحبت کرد. وی اظهار داشت :” نکات زیادی را می توان مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر تیم اول گروه هستیم . در 78 دقیقه بازی خوبی داشتیم و پس از آن باید بهتر بازی را کنترل می کردیم. نه باید پنالتی می دادیم نه آن گل را روی کرنر می خوردیم. بازی را گم کردیم. پس از نتیجه 4-0 شاید فکر کنید که بازی تمام است. اشتباهاتی داشتیم که باید بهتر مدیریت می کردیم.”
تعویض ها :” باید رقابت را افزایش دهیم. به دبنال شخصیت تیمی هستیم و بازیکنا نشرایط خوبی دارند. بازیکنان یم دانند که باید چه کار کنند. اگر بازیکنان دیگر هم بودند با جدیت بازی می کردند. در هر صورت به آنهایی که درون زمین بودند تبریک می گویم. تیم من باید حمله کند و گل بزند. سبک من همین است. چهار گل زدیم و موقعیت هایی داشتیم تا سبک رئال را نشان دهیم.”

حس کلی:” از 78 دقیقه اول راضی هستم. بازی خیلی خوبی داشتیم تا آن که دو اشتباه انجام دادیم و شرایط عوض شد. به تیم اعتماد داریم. نباید فراموش کنیم که صدرنشین گروه هستیم، چهار گل زدیم و بازی خوبی داشتیم. حس مثبتی داریم و باید اشتباهات دقایق پایانی را تکرار نکنیم پس از بازی با بارسا باید واکنش نشان می دادیم و 4-0 جلو افتادن خوب بود. دو اشتباه داشتیم که یکی سر تمرکز بود و دیگری در مورد پنالتی که مشکوک بود. دو اشتباه اذیتمان کرد. سعی می کنم که مثبت نگر باشم و اشتباهات را بررسی کنم. کار بازیکنان خوب بود.”
بیل:” او و رونالدو پستشان را زیاد عوض می کردند. وقتی فاصله گلها بیشتر شد فضاها برایشان  بیشتر شد. ”
مودریچ:” دوست ندارم در مورد افراد صحبت کنم. در مورد برخی بازیکنان کمتر صحبت می شود اما در تیم نقشی کلیدی دارند. همه در این پیروزی نقش داشتند. باید سطحمان را حفظ کنیم.”
چطور در کل بازی فقط با یک دست لباس دوام آوردید؟” زیاد سرمایی نیستم و حواسم به این چیزها پرت نمی شود.”
مصدومیت ها :” وقتی بازیهای زیادی انجام می دهی این اتفاقات رخ می دهند. بازیکنان زیادی برگشتند و سعی می کنم مثبت نگر باشم.”
گلهای خورده :” هجومی بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم. آنها به نظرم خوب کار کردند. پنالتی و کرنر را می شد جلویش را گرفت. وقتی تیمهای باکیفیت مقابل هم قرار می گیرند گلهای زیادی رد و بدل می شود.”
ده گل در بازیهای اخیر:” باید هر بازی را به صورت جدا بررسی کرد. می شد گلهای امروز را نخورد. می شد پنالتی یا کرنر را دریافت نکرد.”