مرجع خبری رئال مادرید : این طور که به نظر می رسد پرز از دادگاه علیه تغییر قوانین قسر در خواهد رفت. پرز آن قدر قدت ، نفوذ و مافیا دارد که تحت تاثیر چنین شکایت هایی قرار نگیرد. دیروز در اقدامی عجیب دادگستری اسپانیا اعلام کرد که کل شکایت باید ملغی شود.

رافائل مارتینز کمپیو، رئیس هیئت شکایت کنندگان از پرز می گوید:” به نظر دادگستری احترام می گذارم. البته برای ما کمی عجیب است که این گونه یک طرفه به ماجرا نگاه شده ، شاید کلا به شکایت ما توجهی نکرده اند. ما در کشوری هستیم که میلیون ها در آن بازی می کنند و برایشان مهم است که یک فرد مولتی میلیاردر رئیس رئال باشد. البته ما به تلاش ادامه می دهیم و از خودمان دفاع خواهیم کرد.من سعی کردم که از حقوق انسانی استفاده کنم. البته به نظرم باید منتظر رای نهایی بمانیم. به نظر من حضور ویسنته بولودا که زمانش خودش رئیس بوده و حالا نمی تواند ریاست کند به عنوان شاهد خیلی مهم است.اگر شکست بخوریم دوباره درخواست فرجام خواهی خواهیم بود. شکایت ما در مورد یک مسئله کاملا فنی است. نمی توان حقوق اساسی را در یک رای گیری که مشخص نیست چه کسانی در آن رای داده اند عوض کرد.”

پرز در سال 2012 قوانین را طوری عوض کرد که خودش به صورت مادام العمر رئیس باشگاه باشد. او این کار را به شکلی انجام داد که هیچ کس نفهمد که دارد چه کار می کند و با این قوانین تا خودش نخواهد هیچ کس نمی تواند جانشینش در رئال باشد.