مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی ، مربی سابق رئال مادرید از بنیتز در مقابل انتقادات دفاع کرد.

در مورد ترکیب رئال در ال کلاسیکوی شنبه گذشته اظهار داشت:” ترکیب اولیه خوب بود. ترکیبی از بازیکنانی که سال گذشته واقعا عالی کار کرده بودند اما در این بازی منسجم نبودند. مشکل هم از همین جا شروع شد.”

آنچلوتی در ادامه بیان کرد:” بازی مشکلی بود چرا که رئال مادرید منسجم ظاهر نشد و نتوانست دفاع و پرس کند. بارسلونا با توپ احساس راحتی می کرد. آنها فرصتی برای توپربایی نداشتند . مشکل از همین جا آغاز شد. رئال مادرید نتوانست منسجم باشد و کنترل بازی از دست رفت. راکیتیچ، اینیستا، بوسکتس و سرجی روبرتو در مرکز زمین بارسا بودند و در مرکز زمین پیروز رقابت شدند. تیم انریکه با توپ منسجم بود. به نظرم بارسا بازی خیلی خوبی داشت.”

سرمربی سابق رئال در ادامه گفت :” بازی مشکلی برای بازیکنان رئال بود. خوب بازی نکردند. به نظرم بهترین بازیکن رئال خامس بود که در هفتاد دقیقه حضورش در زمین خوب عمل کرد. به نظرم رئال واقعا شانس دارد که شرایط را در این فصل تغییر دهد و رقابت کند. رئال فقط یک نبرد را باخته و جنگ ادامه دارد. باید رئال در آینده متحد شود. فصل طولانی است. به خوبی این بازیکنان را می شناسم و می دانم که چه کار می کنند. به کیفیتشان کالما اعتماد دارم و می دانم که در ادامه فصل می توانند در خدمت تیم باشند و رقابت کنند. بارسا هم پارسال این شرایط را تجربه کرد. پس از شکست مقابل سوسیه داد شرایط عوض شد و برای جامها رقابت کردند. شاید این اتفاق برای رئال هم تکرار شود.”

1140