مرجع خبری رئال مادرید: په په در مورد شرایط رئال پس از شکست در ال لکاسیکو گفت :” در سال 2007 به این جا آمدم. زمان زیادی  در این جا بوده ام. این گونه باختن مشکل بود اما هواداران از ما خواستند تا جدیتمان را حفظ کنیم. می دانیم که امروز بازی مهمی داشتیم. ایبار تیم سختکوشی است. بازی نزدیکی بود.”
جدیت :” با جدیت ، روحیه و تلاش بازی می کنیم. سعی می کنیم که در همه بازیها پیروز شویم. هواداران از ما می خواهند که به ین پیراهن افتخار کنیم.”
از دست داشتن جایگاهش در ترکی با درخشش واران :” همه بازیکنان رئال شایسته بازی کردن هستند. واران و سرجیو بازیهای خیلی خوبی داشته اند.  ناچو م خیلی باکیفیت است. این یک جنگ درونی است. مربی تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند و من منتظر فرصتم می مانم.”
رئال زخم خورده خطرناک تر می شود ؟ ” خیلی ناراحت هستیم . سعی می کنیم این شرایط را عوض کنیم. به تلاش ادامه می دهیم. در پایان فصل سعی می کنیم که بیتشرین جامهای ممکن را ببریم.”
رونالدو :” مشکلی نیست. به بازیهایش نگاه کنید. با روحیه به تیم خدمت می کند. خیلی تلاش می کند. بیل و خامس نیز همین طور. بیل هم گل زد و به ما کمک کرد.”
شرایط بارسلونا:” پارسال بازیهای زیادی را بردیم و در نهایت لالیگا را باختیم. به تلاش ادامه می دهیم تا ببینیم در اینده چه رخ خواهد داد.”