مرجع خبری رئال مادرید : مصدومیت کارواخال شانزدهمین مصدومیت عضلانی رئال در چهار ماه و نیم اخیر بود. رئال به دنبال توضیحی برای این موضوع است. پرز عامل اصلی اخراج آنچلوتی در فصل گذشته را مصدومیت ها می دانست اما امسال آمار مصدومان دو برابر شده است. پارسال در این مقطع تیم آنچلوتی هشت مصدومیت عضلانی در ترکیبش داشت.

بازیکنان می گویند که پاکو ده میگل، بدنساز بنیتز فشار مرینات را نسبت به فصل قبل بیشتر نکرده است. دقایق بازیکنان هم نسبت به فصل قبل بیشتر نشده به خصوص که رونالدو تنها بازیکنی است که در همه دقایق حضور داشته است. تغذیه بازیکنان هم تغییری نداشته است.

در مورد آمار مصدومیت ها بیشترین نگاه به خسوس اولمو، رئیس کادر پزشکی رئال است. کسی که با تصمیم پرز در تابستان گذشته قدرت را در اختیار گرفت.  آنچلوتی با این پزشک اصلا رابطه خوبی نداشت و بازیکنان هم از او خوششان نمی آید و به همین خاطر اولمو را به رختکن راه نمی دهند. بازیکنان رئال اعتقاد دارند که اولمو در فصل گذشته جاسوسی رختکن را می کرده و اطلاعات بازیکنان را در اختیار پرز قرار می داده است.

خسوس اولمو پزشک قلب فلورنتینو پرز است که رابطه نزدیکی با یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه دارد. او در فصل گذشته برخی از بهترین و قدیمی ترین بدنسازان رختکن مثل پاکو موراتا، پدرو چوئکا، خوان مورو، کارلوس هردیا و دنی پیری را اخراج کرد. پزشکانی که دکتر اولمو به تیم اضافه کرده مورد اعتماد خودش هستند اما تجربه ای در سطح حرفه ای ندارند. خیمو ماس باتجربه ترین عضو کادر پزشکی است. او در فصل دسیما بخشی از تیم بود اما یک سال از رئال جدا شد و دوباره برگشت. ویتور پیمنتا، ماساژور پرتغالی که مدرک نداشت گزینه ایده آل دکتر اولمو برای حضور در کادر پزشکی بود که با شکایت دانشکده حرفه ای فیزیوتراپ های مادرید حضورش در برنابئو منتفی شد.

با این تغییرات نه تنها مصدومیت ها کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد. در این میان درمان مصدومیت ها هم بیش از حد انتظار طول می کشد. خامس 53 روز مصدو مبود. په په که گفته می شد سه هفته مصدوم است 36 روز از میادین دور شد، بنزما 43 روز طول کشید تا به تمرینات برگردد و بازیکنی مثل مارسلو با آن که سر موقع برگشت اما دوباره مصدوم شد.