مرجع خبری رئال مادرید : هوگو سانچز در مورد شکسته شدن رکوردش به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ لالیگا توسط رونالدو صحبت کرد.

وی در مورد شکسته شدن رکورد خود گفت:” خوشحالم که بازیکنی مثل او که رئالی است رکورد من را شکسته است. می دانستم که به مرور زمان این اتفاق رخ خواهد داد. حالا بیشتر در محوطه جریمه بازی می کند. پخته تر شده و وقتش رسیده بود که خودش را زیاد خسته نکند و انرژیش را برای لحظات مشکل فصل نگه دارد. برای هر بازیکنی این اتفاق رخ می دهد و در مورد رونالدو هم همین طور بود. به نظرم رونالدو و بنیتز با هم برای این استراتژی به توافق رسیدند. با این راهکار رونالدو کمتر خسته تر می شود و در پست مهاجم نوک به حریف ضربه می زند.”

هوگو در این باره که آیا رونالدو مناسب حضور در پست مهاجم نوک است هم صحبت کرد:”کیفیت های خاصی دارد. به نظرم در حال حاضر در پست مهاجم نوک راحت نیست اما با استعداد و کیفیتی که دارد هماهنگ خواهد شد. یک مهاجکم نوک باید مالک محوطه جریمه باشد و از تک فرصت هایش استفاده کند. او باید بداند که چطور پشت به دروازه توپ را کنترل کند و به گلزنی کمک کند.  مسلما هر بازیکین ممکن است که روزهای خوب و بدی داشته باشد. مقابل ایبار شوت زد اما گل نزد. حضور بنزما در کنار رونالدو به سود اوست. کریم استعداد بی نظیری دارد اما ویران کننده نیست. فضاها را باز می کند … مسلما نبود او روی رونالدو تاثیر می گذارد. بیل؟ از نظر بدنی و تکنیکی به نظرم شبیه رونالدوست. بازیکن باکیفیتی است اما سبکش با بنزما فرق دارد.”

هوگو در مورد بنیتز هم صحبت کرد:” ما دوست هستیم. از زمان حضورش در کاستیا او را می شناسم. زمانی قرار بود دستیار من در باشگاه پوماس باشد اما در نهایت به تنه ریف رفت. او هنوز ایده هایش را در  رئال شکل نداده است. رئال در طول تاریخ همیشه هجومی وبده اما گلهای زیادی هم خورده است. برای بنیتز تعادل و گل نخوردن مهم است.”