مرجع خبری رئال مادرید : خامس شرایط خوبی در رئال ندارد. او در مقابل ایبار هم مثل ال کلاسیکو اولین تعویض تیم بود. او حس می کند که مورد اعتماد بنیتز نیست و مربی مادریدی به اندازه کافی این بازیکن را لایق فیکس شدن نمی داند. مسلما خامس یکی از بهترین بازیکنان جهان است. در این فصل خامس در دو بازی مقابل گیخون و شاختار بازی را از روی نیمکت آغاز کرده و در دو بازی مقابل بارسا و ایبار هم اولین تعویض تیم بوده است.

رابطه خامس و بنیتز چندان گرم نیست. اختلاف این دو از تابستان شروع شد. بنیتز به خامس گفت که زودتر از تعطیلات برگردد اما بازیکن کلمبیایی مخالفت کرد. خامس در مقابل ختاه در غیاب ایسکوی محروم دوباره در ترکیب قرار می گیرد و باید دید که این بار چه اتفاقی رخ می دهد. خامس در دو فصل حضورش در رئال دو مصدومیت طولانی مدت را تجربه کرده است. خامس فقط در مقابل بتیس 90 دقیقه بازی کرد که در آن بازی دو گل زد و دو پاس گل داد.

خامس از بنیتز خوشش نمی آید و این را می توان از نحوه حرف زدنش فهمید. او پس از گلزنی برای کلمبیا در مقابل شیلی گفت :” این گل تقدیم به آنهایی که می گفتند من آماده نیستم!”

این در حالیست که بازیکنان رئال طرف خامس هستند.  هم تیمی ها هیچ تردیدی به استعداد خامس ندارند چرا که فصل گذشته استعداد بی نظیرش را دیده اند.

بنیتز در این فصل با دیگر بزرگان رختکن مثل راموس و رونالدو هم در مقاطعی اختلاف داشته است.