مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به ورزشگاه رامون کارانزا بر می گردد. ورزشگاهی که در طول تاریخ بازیهای جذابی در آن داشته است.

بوتراگوئنو و روبینیو دو بازیکنی بودند که اولین بازیهایشان برای رئال را در زمین کادیز داشتند که هر دو خوش درخشیدند.

بوترا در 5 فوریه 1984 در زمانی که تیم با نتیجه 2-0 عقب بود با دستور دی استفانو ، سرمربی وقت تیم وارد زمین شد که دو گل زد و یک پاس گل داد تا تیم پیروز شود. هوگو سانچز سابقه زدن گلی تماشایی را در زمین کادیز دارد. گلی که تیرک را به برزه در آورد و بعد از آن وارد گل شد.  روبینیو هم در سال 2005 در اولین بازیش برای رئال مقابل کادیز خوش درخشید و پاس گل هم داد.

کادیز تا کنون سه بار مقابل رئال در لالیگا پیروز شده که هر سه بار با برد 1-0 بوده است. دو تیم چهار بار هم در کوپا مقابل هم بازی کرده اند که حاصلش سه برد برای رئال و یک تساوی بوده است. رئال تا کنون 15 بار در فینال کوپا در ورزشگاه کارانزا بازی کرده که شش بار پییروز شده است. در سال 1994 از سویی کادیز توانست رئال را از نیمه نهایی کوپا حذ کند.

آخرین باری که تیمی از رئال مقابل کادیز بازی کرد کاستیا بود که حریف را در دو بازی رفت و برگشت در هم کوبید و چهار سال پیش به لیگ دسته دو صعود کرد.

تیم اصلی رئال هم در سال 2007 در یک جام دوستانه در کارانزا شرکت کرد. رئال به مصاف بتیس رفت  و شوسنر در دقیقه 90 دودک را با کاسیاس برای ضربات پنالتی تعویض کرد. در آن بازی دودک دقایقی بعد از حضورش در زمین اشتباه کرد تا کار به ضربات پنالتی نکشد و رئال شکست خورد.