مرجع خبری رئال مادرید : سزار کوچارسکی، ایجنت لواندوفسکی در بازی مقابل ختافه در جایگاه ویژه برنابئو حضور داشت. محلی که فقط از طریق دعوت باشگاه می توان در آن حضور یافت. او در کنار چند تن از اقوامش و توماژ آراباسکی، سفیر لهستان در اسپانیا به ورزشگاه آمده بود. کوچارسکی در نزدیکی فلورنتینو پرز، مدیر رئال و خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی باشگاه حضور داشت. وکیل لواندوفسکی رابطه خوبی با پرز دارد و چند سال پیش نزدیک بود که مهاجم فعلی بایرن را به رئال بیاورد.

لواندوفسکی تا سال 2019 با بایرن قرارداد دارد. المانی ها در نظر دارند که  دستمزدش را افزایش بدهند اما وکیش اولین پیشنهاد بایرن را رد کرده است. رئال با دقت شرایط را زیر نظر دارد. در حال حاضر لواندوفسکی در بایرن ده میلیون یورو در سال دستمزد می گیرد و رئال در نظر دارد که به وی 12 میلیون یورو بپردازد.

لواندوفسکی در سن 27 سالگی می داند که حضور در رئال برایش چالش مهمی خواهد بود. او در بایرن بعید است که بتواند به جایزه ای مثل توپ طلا نزدیک شود اما می داند که نگاه ها روی لالیگا بیشتر است و شانسش افزایش می یابد.

در صورت جدایی رونالدو از رئال مادرید، زوج بیل – لواندوفسکی خط حمله رئال مادرید را تشکیل خواهند داد.

لواندوفسکی زمانی در دنیا به شهرت رسید که در بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ 13-12 چهار گل در پیروزی 4-1 دورتموند مقابل رئال با سرمربیگری مربی فعلی چلسی به ثمر رساند.

رئال مادرید با توجه به تخلفاتی که در زمینه خرید بازیکنان نوجوان کرده احتمال دارد که از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود و به همین خاطر باشگاه سخت در تلاش است تا هر چه زودتر ستارگان مورد نظرش را بخرد.

لواندوفسکی پیش از این دو بار شانس پیوستن به رئال داشته است. در سال 2013، بورسیا می خواست که او را به هر باشگاهی به جز رئال بفروشد. لواندوفسکی که علاقه زیادی به رئال دارد در نهایت راهی بایرن شد. رئال در دسامبر همان سال در حالی که با بایرن قرارداد بسته بود برای انتقالش تلاش کرد. رئال می توانست با پرداخت 20 میلیون قرارداد لواندوفسکی و بایرن را فسخ کند اما این مهاجم ترجیح داد که سر حرفش بماند. حالا رئال برای سومین بار برای خرید این مهاجم تلاش می کند. خود این بازیکن بدش نمی آید که به رئال ملحق شود و در آن جا محبوبیت کسب کند.