مرجع خبری رئال مادرید : ایکر کاسیاس در یک مراسم تبلیغاتی در مورد مسائل مختلف فوتبالی و غیر فوتبالی صحبت کرد .

هیجان :”وقتی رختکن همدیگر را دوست داشته باشند ، نیرویی مضاعف ایجاد می شود . سعی می کنیم همه بازیها را ببریم ، با اشتیاف کمک به افرادی که اذیت شدند . ”

لگد کردن په په توسط بوسکتز :” تصاویر گویا هستند . په په مورد حمایت کل تیم است . وارد جزئیات نمی شوم . در گرمای بازی بود . به نظرم کار بوسکتز خوب نبود . وقتی او را ببینم به مچش سقلمه می زنم . ”

نبود کریستیانو :” لالیگا را کنار نگذاشتیم . قرار شد که سفر نکند چرا که نمی توانست . در این پنج سال همیشه در خدمت تیم بوده است . او باید سعی کند که به خوبی ریکاوری کند و در بازی بعدی حضور داشته باشد . ما بیشترین تلاشمان را خواهیم کرد . ”

بحث دروازه بانی :” وقتی در رئال مادرید بازی می کنی هر روز باید منتظر بحث ها باشی . این بحث هم خسته کننده شده است . مربی انتخاب می کند  و نظرش همین است . دیگو لوپز لایق حمایت است . لالیگا را شروع کرده و باید آن را تمام کند . من تمرین می کنم و این برای من و تیم خوب است . ”

آغوش :” یادم است که سزار را در چمپیونزلیگ 2002 در آغوش گرفتم . پویول را هم پس از بردن جام جهانی بغل کردیم . اگر چمپیونزلیگ را هم ببریم ، اولین کسی که نزدیکم شود را بغل می کنم . ”

فینال چمپیونزلیگ :” راستش دوست داشتم این سوال را در ماه می از من می پرسیدید چرا که معنی اش این بود که در لیسبون هستیم . یک ماه دیگر می توانم جواب بدهم که در صورت رسیدن به فینال ، چگونه آماده اش خواهم شد . ”

مصدومیت ها :” در این مورد فیفا باید با بازیکنان مشورت کند یا مشاوره بگیرد . باید از بازیکنان محافظت کرد . نمایندگانی از یوفا و فیفا هستند که می توانند این پیغام را بگیرند . ”

شکست در آنوئتا ، شکست در لالیگاست ؟”نمی توانیم هیچ اشتباهی را تحمیل کنیم . این خیلی مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم و منتظر بمانیم . امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم که به سودمان باشد . یک اشتباه ممکن است که لالیگا راخیلی مشکل کند . ”

فینال کوپا :” این بازیها خیلی خاص هستند و از مدتها قبل در موردشان بحث آغاز می شود . فکر نمی کنم که مشکلی برای آن بازی داشته باشدم . در ماه مارس مقابل شالکه بازی کردم ، حالا با بورسیا بازی می کنم و فکر نمی کنم که فینال کوپا پایان راه باشد . ”

دیگو لوپز هی تیم ملی می رسد ؟ ” زمانی در تیم ملی بوده است . ویسنته حالا باید با مصدومیت ویکتور تصمیم بگیرد . او خودش بهترین تصمیم را خواهد گرفت . ”

رفتن به لیگ انگلیس :” شایعات همیشه هستند . من می خواهم بمانم و به قراردادم پایبند باشم . مهم این است که فصل را خوب تمام کنم .”

جام جهانی :” نمی دانم . اگر ویسنته مرا دعوت کند و به من بازی بدهد ، باید ببینم که چطور کار می کنم . سعی می کنم از بازیهایی که دارم ، نهایت استفاده ا ببرم . ”

بارسا و اتلتیکو:” دوست داشتم زودتر نتیجه بازیهایشان را بفهمم ما این دست ما نیست . همه بازیها مهم هستند . ”  “