مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید هفت روز فرصت دارد تا در فصل نقل و انتقالات لالیگا خرید داشته باشد. فصل نقل و انتقالات در اسپانیا جمعه به اتمام خواهد رسید.رئال برنامه ای جدی برای خرید بازیکن ندارد. با وجود محرومیت اعلام شده توسط فیفا از 31 ژانویه 2016 تا 31 ژانویه 2017 رئال برنامه ای برای خرید ندارد چرا که به خرید بازیکن در تابستان آینده اطمینان دارد.

تنها پستی که احتمال خرید بازیکن در ان در یک هفته آینده وجود دارد دفاع چپ است که مارسلو هیچ جانشینی ندارد. بنیتز در طول فصل از ناچو، آربلوا و دنیلو در پست دفاع چپ استفاده کرده است. در روزهای اخیر شایعه بازگشت زودهنگام کوئنت رائو از موناکو مطرح شده است که البته صحت ندارد.

موراتا، لروی سانه و رودریگو بنتانکور دیگر بازیکنانی هستند که نامشان پیرامون رئال مادرید مطرح شده است. مهاجم یووه یکی از بازیکنانی است که بحث بازگشتش در تابستان بعدی مطرح است اما یووه کاملا موافق است. هافبک آلماین شالکه هم پیشنهادات زیادی دارد که بارسلونا یکی از آنهاست.رودریگو بنتانکور، پدیده اروگوئه ای بوکاجونیورز هم نامش پیرامون رئال مطرح شده که باشگاه ارژانتینی فعلا او را نمی فروشد.

رئال به تعلیق محرومیت در تابستان امید دارد و در این صورت رابرت لواندوفسکی تبدیل به هدف اصلی رئال خواهد شد. رئال به علت تخلف در زمینه خرید در بازیکنان نوجوان یک سال محروم شده است. رئال امیدوار است که محرومیتش به تعویق بیافتد و در تابستان آینده بتواند خود را تقویت کند که لواندوفسکی گزینه اصلی است. پی اس جی هم او را می خواهد. سران بایرن در روزهای اخیر شایعه پیوستن لواندوفسکی به رئال را تائید کرده اند.