مرجع خبری رئال مادرید:لالیگا برای رئال مادرید خیلی مشکل شده است. رئال مادرید با تساوی مقابل بتیس فاصله اش با اتلتیکو را چهار امتیاز حفظ کرد اما اگر بارسا بازی عقب افتاده مقابل گیخون را ببرد فاصله اش به هفت می رسد و ماموریت لالیگا عملا غیرممکن می شود.
هفده هفته و 51 امتیاز باقی مانده و طبیعتا رئال هیچ جایی برای اشتباه ندارد. تاریخ می گوید که رئال برای بردن لالیگا باید یک شاهکار رقم بزند. آخرین باری که تیمی چنین فاصله ای را جبارن کرد در فصل 021-2001 بود. رئال در هفته 21 با شش امتیاز برتری نسبت به والنسیا صدرنشین بود. در آن زمان بنیتز روی نیمکت والنسیا بود. اما در نهایت تیم بنیتز قهرمان شد. در فصل 81-1980 هم سوسیه داد عقب افتادگی شش امتیازی نسبت به اتلتیکو را جبران کرد هر چند که در آن زمان پیروزی دو امتیاز داشت.
در فصل 07-2006 نیز رئال تا هفته 21 پنج امتیاز تا بارسای صدرنشین فاصله داشت اما در نهایت قهرمان شد. رئال باید مقابل اسپانیول ، بیلبائو ، اتلتیکو ، سلتا ، سویا ، ایبار ، ویارئال و والنسیا در خانه بازی کند و مقابل گرانادا ، مالاگا ، لوانته ، لاس پالماس ، بارسلونا ، ختافه ، رایو ، سوسیه داد و دپورتیوو در خارج از خانه.