مرجع خبری رئال مادرید:دو مثلث بی بی سی و  ام اس ان در حط حمله رئال و بارسا از نظر گلزنی امسال عملکرد بی نظیری داشته اند.
در پنج لیگ معتبر 98 تیم بازی می کنند .بی بی سی از 93 بیشتر گل زده است. ام اس ان هم از 90 تیم. نکته این جاست که رئلا و بارسا هم در این تیمها هستند. به جز این دو تیم فقط پی اس جی ، بورسیا و ناپولی بیش از مثلث رئال به علاوه بایرن بیش از مثلث بارسا گل زده اند. بی بی سی در 22 بازی 50 گل زده و ام اس ان در 21 بازی 47 گل.
چهار نفر اول جدول آقای گلی لالیگا از رئال و بارسا و این دو مثلث هستند. رئال با 64 گل زده بهترین آمار لالیگا را دارد و بارسا 54 گل زده است.ایبار با 35 گل از نظر گل زده سوم است. در سطح اروپا فقط پی اس جی با 61 گل در سطح این دو تیم است.
مثلث ایبرا ، کاوانی ، دی ماری ادر پی اس جی 39 گل زده اند ، مثلث آئوبامیانگ ، رویس و میختاریان در دورتموند  مثل مثلث لواندوفسکی ، مولر ، روبن در بایرن 36 گل .
مثلث خط حمله بارسا امسال در کل تورنمنت ها 80گل زده اند یعنی شامل 76.2 درصد گلهای بارسا. رکورد پارساشان 122 گل بود. بی بی سی در همه تورنمنت ها 65 گل زده که شامل 75.6 درصد گلهای رئال است. بنزما با رکورد 22 گل پارسالش برابری کرده است و به نظر می رسد این مثلث امسال از مرز 100 گل که رکوردش است می گذرد.