مرجع خبری رئال مادرید: ساندوال، سرمربی گرانادا تائید کرد که در کودکی رئالی بوده و حتی بلیط های فصل باشگا هرا می خریده است.
او می گوید که اسطوره اش اشتیلیکه ، هافبک آلمانی اسبق رئال بوده است و البته میگل آنخل را درون دروازه و کاماچو را دوست داشت هاست.
ساندوال افزود:” پدرم رستوران داشت و نمی توانست که مرا به ورزشگاه ببرد به همین خاطر سوار اتوبوس کانون های هواداری می شدم و به مادرید می رفتم. از بازیهای دسته کرکس ها لذت می بردم. در کودکی در رئال تست دادم . خیلی جوان بودم و خوش شانس نبودم.پس از آن تصمیم گرفتم که روزی به عنوان مربی به برنابئو برگردم. اولین بار با رایو به ورزشگاه رفتم و به رویایم رسیدم.”
وی در مورد شرایط بدنی رئال گفت :” مربی جدید همیشه سعی می کند که به تیمش انگیزه بدهد. زیدان پس از حذف از کوپا زمان بیشتری داشت تا تیمش را آماده کند. تیمش را آمادگی بدنی کار کرد. آنها تقریبا از صفر شروع کردند.”
وی در مورد موردیچ هم صحبت کرد:”یکی از تغییرات رئال حضور ایسکو و مودذریچ در سیستم 3-3-4 است. مودریچ آزادی عمل بیشتری دارد و بیشتر فضا پیدا می کند. در این رئال دیدگاه ها و نگاه ها متفاوت است. رئال پیشرفت معقولی داشته است.”
ساندوال در مورد بنزما گفت :” کریستیانو درنده و تمام کننده است اما بنزما هم به او کمک می کند و از او حمایت می کند.همه چیز برایش خوشایند است. بنزما مهاجمی است که بی نظیر حرکت می کند.”
سرمربی گرانادا در مورد شرایط تیم خودش گفت:”در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت شدیم. در منطقه سقوط هستیم اما سعی می کنیم مثبت نگر باشیم. هواداران پشت ما هستند.”