مرجع خبری رئال مادرید : حضور لواندوفسکی نه تنها از نظر رقابت در تیم مشکل ایجاد می کند بلکه تعادل دستمزدها را به هم می زند. در حال حاضر رونالدو با دستمزد سالانه 20.5 میلیون یورو پردرآمدترین بازیکن تیم است. پس از او راموس و بیل با دستمزد 10 میلیونی قرار دارند. این در حالیست که لواندوفسکی درخواست دستمزد 18 میلیونی دارد یعنی تقریبا دو برابر بنزما.

در زمانی که بیل خریده شد و به محض انتقالش تبدیل به دومین بازیکن پردرآمد تیم شد بسیاری از بازیکنان از این قضیه گلایه داشتند. راموس هم در ماجرای تمدید قراردادش خواستار برابری دستمزدش با بازیکن ولزی شد. مسلما پرداخت چنین دستمزدی به لواندوفسکی بازیکنانی مثل خامس و ایسکو را هم شاکی خواهد کرد.

لواندوفسکی از بایرن هم دستمزد 18 میلیون یورویی خواسته که اگر این رقم را بگیرد پس از رونالدو و مسی ت تبدیل به سومین بازیکن بردرآمد جهان می شود. مسی از تابستان آینده به دستمزد 39 میلیون یورویی می رسد. دستمزد فعلیش 21 میلیون یوروست.

رئال مادرید در تابستان آینده با تعویق محرومیتش می تواند خرید کند به همین خاطر بایرن به دنبال تمدید قراردادش تا 2019 است. سزاری کوچارسکی، وکیل لواندوفسکی در حال مذاکره با سران رئال است. او از بایرن دستمزد 18 میلیونی خواسته در حالی که این بازیکن در حال حاضر ده میلیون یورو دستمزد می گیرد.

منچسترسیتی و پاریسن ژرمن دیگر مشتریان لواندوفسکی هستند هر چند که این بازیکن حضور در رئال را ترجیح می دهد.