مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید آنچلوتی سال گذشته در حالی به لوس کارمنس رفت که در اوج بود. رئلا با نتیجه چهار بر صفر بر گرانادا غلبه کرد تا یازدهمین برد از 22 برد پیاپی خود را کسب کند. تیم آنچلوتی در یازده بازی 46 گل زده و هفت گل خورده ثبت کرده بود.9 تا از یازده بازیکن ترکیب لوس کارمنس فردا فیکس خواهند بود.

پس از اخراج بنیتز، رئال با زیدان روحیه متفاوتی پیدا کرده است. در غیاب بیل، در این بازی ایسکو، خامس، کروس و مودریچ در خط هافبک قرار می گیرند. جالب آن که پیش از بازی پارسال مقابل گرانادا در سال گذشته ، حکم تعلیق زیدان از مربیگری صادر شد. جالب آن که در آن بازی هم بیل مصدوم بود و ترکیب از نظر ساختاری مشابه ترکیب فردا بود.

در بازی پارسال در لوس کارمنس، رئال 628 پاس داد که 88 درصدش سالم بود و چهارمین آمار برتر فصلش پس از لوانته، دپورتیوو و الچه را به ثبت رساند. تملک توپ 68 درصد بود که فقط مقابل مالاگا در هفته 32 این آمار بهتر بود (71 درصد). فردا ریدان ترکیبی را تکرار می کند که شش گل به اسپانیول زد. تنها تغییرات نسبت به بازی پارسال در زمین گرانادا مربوط به حضور ناواس و واران به جای کاسیاس و په په است.